Recenze (767)
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Detektiv Banks by se měl v první řadě naučit, parkovat autem a nechápu když se vyšetřuje vrah s prasečí maskou, který masakruje špinavé policajty, tak proč mají všichni policajty hlasovku a prostě se jim nedovoláš. Samotné vyšetřování policajtů je spíš podle chování postav směšné než napínavé a dobře promyšlené, ale značka SAW zase nabídla to, co umí nejlépe několik výborně vykonstruovaných krvavých pastí, které mají pořád skvělý nápad a to mě na tom baví nejvíc. Dávám 70%
Tarzan (1999)
Tarzan je hezký animák, který mě bavil, hrát už na Playstation 1. Dávám 80%
Živí mrtví - Ještě jedno (2021) (epizoda)
Slepý kněz se nezdá.
Živí mrtví - Všude dobře, doma nejlíp (2021) (epizoda)
Po delší odmlce jsou konečně zpět mrtvoly.
Bejvalka ze záhrobí (2014)
Zevelyn byla slušná pijavice, které se chceš prostě zbavit, trhlej poloviční brácha perlil a Saša mile potěšila v podprdě. Fajn oddychovka, která mě pobavila. Dávám 70%
Jako v bavlnce (2020)
Londýnská blonďatá štika dostala, co jsi zasloužila. Hlavně, že nedává ožralce v Krumlově, ale okrádat důchodce to by jí šlo. Dávám 75%
Záměna (1983)
Záměna je zajímává zhlediska, jak dokáže přežít bývalý úspěšný obchodník na ulici bez jediné koruny. S přežitím mu pomáhá mladičká 25ka Jamie s pevným poprsím. No a Eddie to je borec ten srandu nezkazí. Dávám 80%
The Punisher - Jidášská koza (2017) (epizoda)
Kos volá havrana.
The Punisher - Kandahár (2017) (epizoda)
Vzpomínky z války.
The Punisher - Ve tři ráno (2017) (epizoda)
Probuzení z mrtvých.