Recenze (767)
American Horror Story - Poslední dívka (2019) (epizoda)
Rodinné shledání. The End!
American Horror Story - Slashdance (2019) (epizoda)
Nejhorší sériový vrah všech dob.
Le Mans '66 (2019)
LE MANS '66 je neskutečná automobilová bomba, kterou jsem hltal z plátna jako kvalitně propečený steak. Bale si roli zase neskutečně užil a ukázal, že je to stále pan herec. Damon trochu zaostával, ale po čase si mě také získal a byl bezvadnej. Jak film skončil a jely tam už jenom titulky vůbec se mi nechtělo ze sálu pryč a dal bych si to klidně ještě znova. Další kino projekce je povinnost. Doporučuji a dávám 100%.
American Horror Story - Návrat do vražedného domu (2018) (epizoda)
Malý Michael - Satan Junior. Vidět zase Jessicu bylo super.
Přežili kousnutí (2008) (seriál)
Hodně silný seriál o tom, co lidé přežili za smrtící útoky zvířecími predátory. Bylo fajn si to po tolika letech zase pustit, díky YouTube. Doporučuji a dávám 100%
Skrytá čísla (2016)
Už dlouho jsem nebyl takhle koncentrovaný na film, jak tady na ten. Tři geniální holky, co to umí s čísly mě opravdu bavili a jsem rád, že největší prostor měla Katherine. Nakouknutí do prostředí NASA bylo fajn, tak jako vidět zase po dlouhé době Costnera, který se díky bohu zachoval i jako kabrňák. Možná to nadhodnocuji, ale neskutečně mi to sedlo a líbilo se mi to. Doporučuji a dávám 100%
Machete (2010)
Ultimátní Danny Trejo mačeťák, který se s nikým a ničím nesere. Je to totální náser, který mě odpálil hlavu. Doporučuji a dávám 100%
Souboj Titánů (1981)
Mytologická klasika, která neomrzí. Doporučuji a dávám 100%
Straight Outta Compton (2015)
N. W. A. - Negři s názorem, pecka tenhle styl hudby já můžu a znám jejich tracky hlavně kontroverzní "Fuck the Police" R.I.P. Eazy-E. Dávám 100%
Fakulta (1998)
Parádní teenagerovský horor se známými, začínajícími herci odehrávající se ve škole. Sice jsem se k těmu dostal pozdě, ale přece. Doporučuji a dávám 100%