Poslední recenze (24)
Chudáčci (2023)
1* pro Emmu, protože retardovanou nymfomanku hraje opravdu skvěle , jinak je to odpad hoden hodu do koše :/
Bod obnovy (2023)
Dvě hvězdy totální maximum a to za fajn cyberpunkový prostředí , "fíčurky" alá Blade Runner a za odvahu na české poměry natočit kvalitní sci-fi , ovšem děj a herecký výkony sráží tenhle nápad k totální nule.
Oppenheimer (2023)
Hodně ale fakt hodně kvalitní filmařina , nic jiného od Nolana nelze ani očekávat, kamera , střih ,perfektní hudba a konec konců i skvělé herecké výkony Cilliana i ostatních jsou uchvacující nicméně děj v naložené 180 ti minutové stopáži za mě už celkem nudil. Více než vývoj a testování bomby samotné film probírá Oppenheimerovu prokomunistickou orientaci (i když do strany nikdy nevstoupil) a jeho "diskreditaci". Křížový výslech a někdy až nekonečné dialogy zabírají tak 2/3 filmu a člověk se v tom celkem "topil" / nudil. Proto za mě pouze 3*.