Poslední recenze (34)
Šestkrát (2013)
Hlavní hrdinka je naprostá blbka, která se nechá zneužívat od tamních COOL týpků. Když se jí otevře možnost vybudovat vztah vykašle se na to, jelikož to není ten pravý FRAJER. Děj je poměrně snadně a čitelně poskládaný, takže se ani nedočkáte žádného překvápka. Prostě každé dějství je o něco "hardcore" i když zase tak moc se do tohu nepustí. 2* dávám za odvahu udělat v Izraely. Pokud by se toho chopila nějaká evropská nebo USA produkce bylo by tam rozhodně více koziček a lepších scén nežli tady. Takře filmu zdar!!!
Silicon Valley (2014) (seriál)
Tak po 6 dílech zatím přesně nevím co si o tom myslet, každopádně dávám tomu rozhodně šanci. Postavy vypadají slibně a uvidíme jak je tvůrci rozpracujou. Určitě stojí za shlédnutí. Zatím 3* po první serii uvidíme jestli.......Filmu zdar!!!!
Máslo (2011)
Svěží film se spoustou skvělých postav. Které se od sebe nemůžou více lišit. Na tento film se přesně hodí, aby se kniha nesoudila podle přebalu v tomto případě film dle názvu. Kdyby to šlo dal bych alespoň půl hvězdy navíc. Bez tak hodně dobrá zábava. Filmu zdar.