Recenze (1 314)
Finestkind (2023)
Takový hezký příběh o rodině rybářů, kde i přes neshody a trable život ukáže, že rodině je to hlavní a člověk pro ni udělá vše. 60%
V letu (2024)
Tyhle akční blbosti s Hartem mě baví víc, jak jeho komedie. Je to sice dost přitažený za vlasy a nepůsobí to 2x reálně, ale je to docela zábava, 60%
Marvels (2023)
Ty filmy od Marvelu jsou většinou fakt shit. Tohle byla taková feministická přehlídka bez špetku kreativity a bez nějakého napětí a zápletky. 50%
Den díkůvzdání (2023)
Vcelku přijatelná řezničina. Nikdo neví, kdo je vrah a tím je to zajímavé. Samotné killy jsou dost dobrý, krví se nešetří a smrti jsou vcelku neobvyklé a pachatel je nakonec ted, u ktetého byste to nejméně čekali (možná?). 60%
In the Land of Saints and Sinners (2023)
Průměrná Neesonovka. Žel bohu věk už je na něm hodně znát a proto hraje už takové méně akční typy hlavních postav. Stará doba jeho filmů je nejspíše pryč, ale starý nájemný zabiják s určitým kodexem ještě nebyla tak špatná role. 55%
Creation of The Gods I: Kingdom of Storms (2023)
Jako fajn fantasy, chvílemi přeplácaná, chvílemi mě chování určitých lidí sralo a konec, který to díky 2 scénám tak trošku dojebal. Jinak se mi to ale líbilo, ale pořád v rámci čínské fantasy kinematografie je to spíš podprůměr. 55%
Ještě jeden výstřel (2024)
Na Adkinsovku byl Adkins až moc slabý a ve většině soubojů ani nevypadal nějak dobře. Finální souboj s J Whitem byl fakt nudný a všichni, kdo tyhle 2 známe víme, že se z toho dal udělat fakt skvělý fight. Když pominu to, že bojové hvězdy vlastně pořádně nebojovaly (resp. nepředvedly žádné bojové umění), tak byl film vcelku čitelný a bez nějaké větší zápletky. V napětí taky moc nedržel. 50%
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Trošku zklamání, ten film je svým způsobem nechutný... A tupost hlavní postavy v podání Dicapria je....bleh... 60%
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Dvojka byla oproti jedničce už slabší. Měla sice skvělý začátek, ale jak postupoval čas, tak mi přišlo, že režíséři nevědí, co vlastně dělat. Tak vymýšleli scény někdy až nelogické a za nějakou rozumnou hranou. Konec byl sice moc fajn, ale i tak byla první série o trošku lepší. 80%
Zatmění (2023)
Takovej thriller dokáží fakt natočit jen u nás :D Vtipný a zároveň vážný, příběh sice docela o hovně, ale bavilo mě to. 60%