Recenze (539)
Adolf Born (2016) (TV film)
Rozhodně zajimavej a vyjimečnej člověk, což se o tomhle dokumentu říct nedá.
Spider-Man (2002)
Po? Neuvěřitelných 20ti letech jsem si tuhle pecku pustil a musím říct, že i přez celkem drženou kvalitu všech spider filmu ma tenhle jakousi neuchopitelnou auru a doopravdy jsem si užil každé okénko. Kouzlo které mě tenkrát zasaho jen do ramene mě teď trefilo přímo do srdce.
Dannyho parťáci (2001)
Po dvaadvaceti letech pořad Parťáci šlapou a člověk jen žasne nad dobře namazaným strojem. Ve svých mladých letech jsem nad touto dnes klasikou lehounce vohrnoval nos ale dnes vím, že to byla mladičká… prostě jsem byl vocas.
Věra 68 (2012)
Dnes se oslavuje každej druhej. To ale není případ téhle odvažné dámy. Jediná sportovkyně která se postavila všem soudruhům. Dokument ukazuje její energii která je pořád stejná teď jako tenkrát.
Jen o rodinných záležitostech (1990)
Nečekal jsem to tak drsný. Zastrčenej klenot.
Bastardi 3 (2012)
To se fakt nedalo.
Bathory (2008)
Dělám to vážně nerad. Jako televizní minisérie dobry ale ambiciózní film do kin..?
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Jsem Pes.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Parádní pohádka zase po čase.
Střídavka (2022)
Spousta témat k zamyšlení nezaachrani film kterej už nepotrebuju vidět. Dobře se na nej koukalo ale tenhle vztah skončil kotě už se nesetkáme.