Recenze (193)
Gerald's Game (2017)
Wow! To som nečakal. Veľmi prijemné prekvapenie.
Aquaman (2018)
Marry me Amber!😀
Zrodila se hvězda (2018)
Takmer i slza.
Interview s upírem (1994)
Nebolo by skvelé žiť večne!
Rudá volavka (2018)
Som mal pocit, že to trvalo tak 5h.. len tolko
Srážka planet (2011) (TV film)
Hodnotenie postavené čisto na Kirk Acevedo. Zhodujem sa s komentárom Eeuanmainyaq.
Černé zrcadlo - DJ na odstřel (2017) (epizoda)
Sympatickí herci skvelý futuristický scenár nič viac mi netreba! Zatiaľ najlepšia časť 4 serie!
Černé zrcadlo - USS Callister (2017) (epizoda)
Chýbalo mi lepšie spravovanie hry, v ktorej sa toho mohlo omnoho viac udiať. Inak zaujímavý nápad.
Černé zrcadlo - Arkangel (2017) (epizoda)
Koncept založený na priveľkej materskej starostlivosti v dnešnej dobe "super-matiek" zaujímavý... no dej veľmi predvídateľný s nie veľmi šťastne vybraným hereckým osadenstvom.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Bavilo ma to asi tak trištvrte hodinu zo 150 min.. To hovorí za všetko.