Recenze (448)
Blikající světla (2000)
Po velmi dlouhé době jsem něčemu švihnul 5 hvězd! Tohle byla nekompromisní prdel po všech stránkách. Klobouk dolů, s tak jemnými nuancemi vykreslit takovou bandu dementů, to je fakt kumšt! Smál jsem se, až jsem měl strach o vlastní prádlo! A světe div se, ve filmu nebyl ani jeden čmoud, ani žádný hustilky!
Blok 99 (2017)
Pár teploušů na chvostu této squadry tomu sice dalo odpad, popř. jednu umrlou hvězdu, ale jebat dementy! Já říkám, že je to kulervoucí, občas takovej film člověk prostě potřebuje, aby si uvědomil a řádně zvizualizoval, co by rád udělal s tou širokou škálou postav ve svém životě, které ho tak nebetyčně serou! Manželka, prezident....
Bohouš (1968) (TV film)
Kulervoucí!
Bohové Egypta (2016)
Partička mongoloidních dětí farmářů z Nebrasky vyhrabala z hnojiště kameru a pytel hulení a za víkend bylo hotovo.
Boj o Hedvábnou stezku (2015)
Smíchejte notnou dávku ťamanského čurákování s vlhkostí očí při sledování stoupající fangle, přihoďte trochu nesmyslné lásky mezi národy, loupněte tam aspoň jednu spoře oděnou Asiatku o maximální váze 40 kg, která způsobí nejedno domácí faux pas z tatínkovi večerní televizní cukrštangle, a máte tuhle píčovinu! Ne, příběhu netřeba.
Bojovník (2019) (seriál)
Ke konci to trochu ztrácí dech a závěr je lehce buzerantský, ale jinak pěkný seriál, kde se pěkně naturalisticky dozvíme, jak pěkně přímočaře se vydělává žlutý krupon.
Bojovník (1997)
Debilní fňukání.
Bolest a sláva (2019)
Líbí se mi fakt, že se člověk může absolutně spolehnout, že přítomnost bukvic spolehlivě pošle film do hloubky toho nejrozjebanějšího konečníku mezi Pyrenejci.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Neskutečný! Scéna z hotelu mně málem zadusila! Za mě 6 hvězdičky!
Borgman (2013)
Osobně bych rád z(a)kopal tvůrce filmu! Něco tak bezduchého jsem dlouho neviděl! Tupé prkené postavy páchají dementní činy bez vysvětlitelného důvodu.