Recenze (23)
Sedm (1995)
Škoda že nejde 7 hvězd.
Avatar (2009)
3D jede.
Klub rváčů (1999)
Tomuhle filmu sem teda nepřišel na chuť.
Pelíšky (1999)
Nejlepší český film. Nezapomenutelné hlášky.
Počátek (2010)
Nolan chytl slinu. Jeden lepší kousek za druhým.
Matrix (1999)
Jedna z nejlepších Sci-fi vůbec. Perfektní jízda.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Moc pěkný díl. Nádherná krajina, poutavý příběh.
Temný rytíř (2008)
Jednoznačně nejlepší díl celé Nolanovské série. Joker válí!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Plným právem nejlepší film.
Forrest Gump (1994)
Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, kdy narazíš na skvělý a jedinečný film.