Recenze (50)
Snowboarďáci (2005) (seriál)
O dost lepší seriál než ten film teda!
První republika (2014) (seriál)
Prvních pár dílů docela ujde. Ale postupem času je to taková fraška, že jí není rovno!
Batman začíná (2005)
Zlatej Batman od Tima Burtona!!!
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Asi jediná česká kriminálka, na kterou se vydržím koukat. Každý díl doslova hltám. Mordparta ve složení Vetchý, Blažek, Stach, Vladyka, Polívka je prostě super. Doufám, že se brzy dočkám dalšího pokračování.
Kameňák 4 (2013)
Čekal jsem to horší, ale tento film si víc než jednu hvězdičku rozhodně nezasluhuje. Zlatý Troškovo Kameňáky!
Cesta kolem mé hlavy (1984)
Pojďte, budeme na sebe hodní.
Kovář z Podlesí (2013)
Ani jsem pořádně nepobral, o co v té pohádce vlastně šlo.
Nejšílenější úchylky (2010) (pořad)
Jakoby si z nás dělali srandu. Možná někdo těma popisovanýma "hardcore" úchylkama opravdu trpí, ale já jim to prostě nevěřím.
Mládeži nepřístupno (2013)
Hrozná uchylárna.
Šmejdi (2013)
Jsem na rozpacích. Kdybych měl dát pět hvězdiček, tak to znamená, že plně souhlasím s praktikami, které ti šmejdi na ty ubohé seniory uplatňují. Nesouhlas bych musel označit odpadem. Řeším to zlatou střední cestou.