Recenze (265)
Nedotknutelní (2011)
Nejspíše jeden z emočně nejsilnějších filmů v obou rovinách.
Belle epoque (1992)
Hodne prijemny komedialne romanticky film.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Hodně zajímavý kousek, emočně jak na houpačce. Vynikající Sam Rockwell a Steve Carell tak jak jsem ho ještě neviděl.
Harry Brown (2009)
Ze začátku se to rozjíždí hodně pomalu, ale v 50 min se to pěkně drsně rozjede.
Revizoři (2003)
Celkem ztráta času, nechápu to vysoké hodnocení, je tu sice pár solidních scén, ale jinak vcelku spíše nuda, ani jsem to moc nepobral!
Rivalové (2013)
Naprostý orgasmus! Doslova tě to pohltí!
Lovci hlav (2011)
Nic, nic a nakonec takové psycho! Pozitivní překvapení. :)
Bídníci (2012)
Jednou stačilo, film má své kvality, ale toho zpívání bylo opravdu moc. Barikády jak na Ukrajině.
První liga (1989)
Příjemná oddechovka s komediálním nadhledem, která pobaví a přinese i romantický "boj" o lásku.
Vlk z Wall Street (2013)
Resume - celé 4 minuty slovo FUCK, kila kokainu, prášků na spaní, nespočet ku*ev, sexu a hlavně tuny dolarů s tím, že se budete opravdu královsky bavit v celkem zběsilém tempu. Ke konci příjde zklidnění a ubrání plynu, ale i tak TO SE MUSÍ VIDĚT!