Recenze (4 199)
Království bílé čarodějnice (2014)
Je to děsná pitomost, ale některé scény byly pěkné.
Detektiv Martin Tomsa - Zlatá klec (1995) (epizoda)
Dobrý díl, akčnější, napínavější. Studenkové ty vypočítavé, zlatokopecké mrchy sedí, jak druhá kůže.
Detektiv Martin Tomsa - Zimmer frei (1994) (epizoda)
Naivní, trošku nízkonákladové, ale díky záběrům z nej města na Moravě koukatelné.
Bakaláři - Výfuk (1981) (epizoda)
Na svou dobu vcelku odvážné odhalení socialistické tržní ekonomiky - má dáti - dal. Herci se moc nenadřeli, ale pobavila jsem se. Dnes je sice výfuků haba kuk, ale při placení za výměnu, se také dostanete do kolen.
Bakaláři - Výslech (1976) (epizoda)
Celkem všední příběh, jen co se objeví Stelinka Zázvorková, tak je to super sranda. 65%.
Bakaláři - Vánoce (1977) (epizoda)
Krásný vánoční příběh, škoda, že realita je povětšinou jiná.
Cesta do Rokycan (1981) (TV film)
To je jak u nás, ale letos se pojede do "Sedlčan", neboť dva roky po sobě se jelo so "Rokycan". Skvělý herecký koncert tria Janžurová, Menší, Dlouhý. To už dnes nikdo nenatočí.
Svatý (1997)
Ve své době určitě špička. Dobře udělané, bezva natočené, byť dosti naivní. za mne 70%.
Ra.One (2011)
parodie na parodii, i na indické poměry hrozná blbost.
Puli (2015)
Je to prostě indické až na půdu, ale docela hezky se na to koukalo. Škoda, že hlavní hrdina byl jeliman na ntou. Příběh nebyl úplně marný, jen trochu nedotažený a spousta zbytečné vaty. Za mne 55%.