Recenze (493)
Striptýz (1996)
Film sám o sobě ničím nezaujme - možná Burtem Reynoldsem, ktery je ve filmu naprostej magor :) Takze 3 hvezdy za telo Demi Moore je myslim az dost
Soumrak mrtvých (2004)
Tak tomuhle říkám komedie - už dlouho jsem se u filmu takhle nezasmál. A ještě k tomu britská komedie. Mám rád filmy z Velké Británie a k tomu ještě duo Pegg a Frost. No prostě bomba film. Stejně jako Jednotka příliš rychlého nasazení, kterou taky režíroval Edgar Wright a byla taky božská
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vážně musím souhlasit s 11. nej filmem na csfd. První třetinu filmu jsem si rikal: "Tohle ze je 11. nej film??". Ale zbytek filmu jsem tomu naprosto propadl. Ty hlasky co tam hazeli to byla proste bomba a muzu s klidnym srdcem rict, ze jsem se normalne na zemi valel v krecich smichu. TVOJE PRDEL TEPRVE POZNÁ STŘEDOVĚK :)
Tim Robbins - hráč od srdce (2002) (TV film)
Možná mě tady budou lidi považovat za neznaboha, ale ať jsem na csfd hodně často, nikdy jsem si nevšiml u Tima Robbinse kolonku režijní filmografie, takže pro mě bylo překvapení, když jsem ho v tomhle dokumentu viděl. Znám ho jen z pár filmů, ale teď se na něj začnu dívat trochu víc
Film o filmu: Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001) (TV film)
Je zajimave podivat se do zakulisy a na natacenitak epochalniho fantasy ilmu jako je LOTR: FOTR
Requiem za sen (2000)
Je to asi moje prokleti ale nejsem schopnej napsat poradnej komentar k tem filmum, ktere se mi vazne libi a ktere si to zaslouzi. A jak to tak vidim, tak se to nezmeni. Je to proste bozsky film s jeste lepsi hudbou od Clinta Mansella. Ale kdyz ctu Dudkuv komentar, tak si uvedomuju, ze ten muj tady vubec byt nemusi. Dudek to vystihl naprosto fantasticky. Bravo
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Porad vic a casteji zjistuji, ze Hrabal nejen patril, ale porad patri ke spicce ceske literarni tvorby. Film Obsluhoval jsem anglickeho krale se nese v klidnem prostredi, povetsinou i humornem. Vazne paradni film
Motýlek (1973)
Tak jsem se konecne odhodlal podivat na 72. nejlepsi film csfd. Po zkouknuti bych ho klidne poslal i o par pricek vys. Film Motylek je asi nejvetsi film o sile pratelstvi, jaky jsem kdy videl a je my hodne lito, ze byl nominovan na Oscara jen za hudbu. I presto davam 5 hvezd
Akce nemluvně (2006)
Jackie Chan uz dnes nema zadne filmy, u kterych byste se nesmali. Akce nemluvne tedy nemohla byt vyjimkou. Dobra zapletka, kaskaderske kousky, bojove umeni, srandicky. Proste rodinny filmecek jak ma byt :) kdyby to ovsem bylo vsechno v 90 minutach bylo by to mnohem kvalitnejsi
Libertin (2004)
Co mam k tomuhle filmu napsat? Prvnich patnact minut, kdy to mylo same MRDAT,KURVA,ČURAMEDÁD,DĚVKA,ČURÁK,... jsem si myslel ze je tohle film o Stevu Stiflerovi, ale potom jsem se do filmu dostal a hltal jsem kazde slovo. Nadpozemsky vykon odvedl samozrejme Johnny Depp, ktery je ovsem ve vsech filmech dokonaly, ale nemuzu zapomenou na Johna Malkoviche. Nemam ho az tak rad, jak by si mozna zaslouzil, ale v Libertinu byl bajecny