Recenze (7)
Sex ve městě (1998) (seriál)
Budu upřímná, viděla jsem všechny a dvakrát. Je to návykový seriál, který vám dovolí vypnout. Obsah je povrchní a až na velice málo momentů je seriál prostě hloupý (zn. od života to má opravdu hodně daleko), jenže jestli jste žena a hledáte něco, u čeho můžete jíst spokojeně v noci zmrzlinu a uniknout do jiné dimenze, mohl by vás Sex ve městě oslovit. PS: nejraději mám Mirandu!
Vánoční Kameňák (2015)
Pokud máte dobrou náladu a bezbřeze toužíte po depresi, pusťte si tuhle stupiditu.
Cestománie (1999) (seriál)
Zajímavé a atraktivní podání informací o jiných kulturách. Jeden z mála dobrých pořadů ČT
Selfie (2014) (seriál)
Nejsem tak náročný divák, ale tohle je opravdu blbost o ničem. Za předpokladu, že to někoho zaujme jde ale o celkem dobrou "vymejvárnu"
Titanic (1997)
Velkým kladem je parádní hudba...nejvíce se mi líbila irská pařba...kam se na takovou hudbu hrabou ty dnešní taneční sra*ky. Možná by neškodilo méně romantiky, ale Titanic je už v podstatě klasika, takže pro něj nebudu hledat výčitky :)
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Tenhle průšvih nezachránil ani Martin Stránský...blbost o ničem jako většina českých seriálů
Velký Gatsby (2013)
Velmi dojemné zpracování knihy od F. S. Fitzgeralda. Herecké výkony byly pěkné, ovšem zarazila mně hudba k filmu, kdy mimo skladby Young and Beautiful byl žánrem hip-hop. Sorry, ale pokud se děj odehrává ve 20. letech minulého století, tak to není moc dobrá volba. Na druhou stranu byl to záměr, pokus dobrý. Pak bych ještě vytkla "přechod" mezi částmi New Yorku, ten se taky nepovedl. Když přehlédnu některé nedostatky, není důvod film nedoporučit.