Recenze (29)
Blízko od sebe (2013)
Pokud máte depresi z vlastní rodiny..tohle vám nepomůže.
Grandhotel Budapešť (2014)
Filmeček tak krásně propracovaný a plný toho nejlepšího humoru. Seděla jsem jako dítě u rozsvícené narozeninové svíčky. Prostě láska na první pohled. Bravurní...
Jak vycvičit draka (2010)
...Ten nejkrásnější příběh co znám...
Doktor játro (1998)
můj první japonský úlet..dobrý no..:-)
Zpátky do ringu (2013)
Škoda že jsem to nestihla v kině,byla bych v sedmém nebi.(Ale je fakt,že asi bych podle popisku a traileru na to nešla.) Velmi milé překvapení. Kdo jen trošku uvažuje že by na to nekoukl jako já,tak by toho velice litoval,stojí to za to.
Hlavně nezávazně (2011)
Pokud chcete romantiku,nepouštějte si to,unudí vás to k smrti a snad jednou se zasmějete a to u momentu,který původně ani vtipný neměl být.Ani nevím proč dávám tři? Jo,vlastně Portmenka byla prima.A stále tvrdím že Kutcher není dobrý herec.
Příští rok ve stejnou dobu (1978)
Jedním slovem,Výborné.
47 róninů (2013)
Chvilkami moc pěkný příběh na hraně fantasy a pohádky ale z větší části jsem jim to nežrala. Ten míšenec ,Keanu Reeves byl velice špatná volba..co si budeme povídat,kamera neměla ani chuť ho zabírat do půl pasu,je fakt,že i ty ramínka stačili. Tento pán by měl už zvažovat kde a hlavě koho bude hrát. Víc by to slušelo někomu mladšímu a méně profláklému. Jinak moc krásná Rinko Kikuči a ta druhá,měli moc pěkné společné scény,hlasovala bych i o to,ať dvojku natočí jen ony dvě. :-)
Dom Hemingway (2013)
Proč ten chlap zase brečí???? Je to největší fnukna z celého Hollywoodu....ach jo ale to je asi jen můj problém.Jinak průměrný film s pár dobrými momenty.
Vlk z Wall Street (2013)
Standing ovation...zvolání "Bravo!!!" a to všechno v mém obýváku,kdybych měla konfety a nebo nějaké fety,tak všechno použiji při závěrečných titulcích a to nekecám.