Recenze (454)
Jiří Anderle - Dialogy (2004) (TV film)
Pan Anderle je jeden z posledních opravdových lidí a proto má mou neskonalou úctu.
Joker (2019)
LUXUSNÍ.
Josef Fritzl: Příběh zrůdy (2009) (TV film)
Každý ráno, po 24 let, bych mu polévala koule rozpálenym olejem
Kafe a cigára (2003)
"Tak promiň, ale mně se vážně daří dobře."
Kajínek (2010)
Tohle je na jednoho člověka opravdu moc. Nejenže sedí nevinně, ale ještě se o něm natočí takhle slabej film.
Kameňák (2003)
Stupido kokotido. No comment.
Kdysi byli bojovníky (1994)
Syrový příběh, který vám vezme všechny iluze, pokud jste jaké kdy měli.
Keanu - Kočičí gangsterka (2016)
Nuuudaaa.:( Ty dvě hvězdy jsou jen pro to super kotě.:-*
Ken Park (2002)
Podívaná pro úchyly. V tomto případě neplatí " jednou a dost", nýbrž " lépe nikdy" .
King Kong (2005)
Strašná slátanina a navíc příšerně dlouhá. Ještěže existuje velmi rychlé přetáčení. Jednu hvězdu dávám jen Kongovi za to, jak ho komerčáci zneužili. Původní verze s Jeffem Bridgesem byla stokrát lepší. Měla svou atmosféru a hloubku. Tahle moderní megaefektová mělká podívaná je pro mě o ničem.