Recenze (58)
Víly z Inisherinu (2022)
Nuda na ostrove.
Legion - Season 1 (2017) (série)
Ztrata casu...
Doom Patrol (2019) (seriál)
Nezazivny... Avsak sve priznivce to (pravdepodobne) najde... Napr. teplomety nebo nekoho komu staci ke spokojeni byt svedkem francouzaka svaba a krysy... O.o
Gangs of London (2020) (seriál)
Jasnych 5* . Uz se tesim na dalsi serii.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Prvni 2 serie jsou za 5* bez mrknuti oka, ale po odchodu Sheehana je to jako by serial ztratil dusi... Gilgun je proti nemu ani ne polovicni... Skoda.
Zaklínač (2019) (seriál)
Tak takhle ne... zklamani na plne care. Kdybych necetl knihy, mozna bych dal o 1 hvezdu vic, ale spis ne... Drak, ktery mluvi se zavrenou tlamou, certi (cerni elfove), nepovedeny trpaslici, atd.. jsou toho dukazem.
Velká čínská zeď (2016)
fujtajbl...
Warcraft: První střet (2016)
Nesnasim filmy kteri se nedrzi knizni predlohy... a tady dojebali co mohli. Garona je joke sam o sobe. Souboj Medivh vs Khadgar a Lothar je nepovedeny vtip. Kdybych necetl knihu asi by hodnoceni bylo vyssi.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
nikdy vice! Zlata kniha...
Narcos (2015) (seriál)
Tady neni o cem diskutovat.