Recenze (222)
Čas čarodějnic - Série 3 (2022) (série)
Trosku slabsi, nez predchozi serie, ale ty vyznamne momenty to dostaly az na 5*. Tesim se na knizni verzi. :)
A jak to bylo dál... - Žádné závazky (2022) (epizoda)
Miluju a nikdy neprestanu. :) Zeru je i po letech.
Čas čarodějnic - Epizoda 4 (2022) (epizoda)
Nejhezci dil.
A jak to bylo dál... - Tragically Hip (2021) (epizoda)
Takhle jsem se dlouho nezasmala. :-D
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Naprosto bozi pohadka. Jedna z nejhezcich. Doufam, ze bude stalici na Vanoce. Dej uchopen naprosto originalne. Napinavy pribeh.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Velice me prekvapilo herecke obsazeni. Navrat vsech 3 spidermanu. Hudba i akce. V celem pribehu nechybela laska. Tesim se na druhy dil. Kino- dolbi atmos, titulky
Vánoční kronika (2018)
Laska, chut neco zmenit, smich….Jeden z nejhezcich vanocnich filmu. Zabavil i mensi deti.
Matky (2021)
Legendarni film. Ceske filmy moc nemusim, ale tendle se vydaril. Uzasne herecky, skvely pribeh a hudba na konci? Velice trefna. Nasmala jsem se u celeho filmu od zacatku az do konce. Ps: vazne je to tak!
A jak to bylo dál... - A pak zničehonic (2021) (epizoda)
Ach ta nostalgie. Myslim, ze se s tim reziser popral dobre. Holky jsou stale krasne a nadcasove. Dej zajimavy. Tesim se na celou serii. :) Ale ten konec? Co to jako je? 😱
Last Christmas (2019)
Bomba! Doslova. :) Velice necekany zaver. Napad s vanocnim obchodem skvely. :)