Oblíbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Počátek (2010)
Temný rytíř povstal (2012)
Iron Man 3 (2013)
Na třetí díl jsem se těšila od začátku roku, a když jsem včera na něj konečně šla do kina, měla jsem v sobě malé množství pochybnosti, jestli se se svým nenadálým natěšením nezklamu. Tenhle film mě ale uchvátil na první zhlédnutí! Podobnost s Dark knight rises tam určitě je, ale myslím, že není za co kritizovat. Dokonalé triky. Perfektní humor. Fantasticky zahrané postavy.
Na Hromnice o den více (1993)
Láska přes internet (1998)
Pro mě naprosto dokonalý film, má srdcovka. Každý jejich postřeh je naprosto zbytečný, ale má i neskutečnou hloubku. Do tohoto filmu jsem se zamilovala hned napoprvé a nedám na něj dopustit.