Recenze (62)
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Chtěl jsem vidět stathamovku, taky jsem ji dostal. Ale nebylo to ono, na vině byl scénář. Některé scény nedávaly smysl jako například ta, kdy jde po molu, pak nejspíš skočí do vody - to už není vidět a další záběr už je v chatce. Pak úseky, kdy zlikviduje první dvě oběti jsou příliš odbyté, nevadila by lepší propracovanost a více detailů i za cenu delší stopáže. No nic, za film 2 hvězdičky a za Jasona jednu navíc. Jdu si spravit chut jinou stathamovkou...
Vzkříšení démona (2015)
Komorní a překvapivě krátký film. Námět zajímavý, ale šlo to podstatně lépe rozvinout a ne jednotlivé postavy tak rychle a bez nápadu "ukončovat". Hlavní motiv ke zhlédnutí byla pro mě má oblíbená Olivia Wilde, z které šel místy opravdu strach....
Méďa 2 (2015)
Rozhodně povedenější a jasně překonává "jedničku". Opravdu jsem se bavil mnohem více, jak u předešlého...!
Jurský svět (2015)
Ačkoli příběhy s těmito prehistorickými potvorami nevyhledávám, tak občas se naskytne příležitost nebo chuť to omrknout. To druhé nastalo překvapivě včera a tak jsem se na to jal koukat. Napětí během projekce stoupá pomalu a pozvolna, ale na jednotlivé postavy/herce, včetně zpočátku nepříliš sympaticky působící Bryce D.H., se dalo celkem dívat, což bylo doplňováno neobyčejnou atmosférou "dinasouřího" světa. Pak ovšem začíná ta pravá jízda, která je naštěstí ve většině případů prosta obvyklých klišé (až na to, že závěr vždy musí po americku dopadnout dobře - jen mě zajímá, jakým originálním způsobem se k tomu dostanou). Za mě je remake povedenější, nežli původní originál z roku 1993.
Suite Française (2014)
Ta to se tedy moc nepovedlo, ač námět vypadal opravdu slibně. Hlavním problémem byla absence alespoň trocha napětí (nedokázal jsem to zhlédnout před spaním naráz, to až třetí noc jsem to teprve dokoukal - a to je co říct) a trapný závěr to jen dorazil. Co to mělo být? Opravdu zklamání...
Úsvit planety opic (2014)
Za mě spíše zklamání, předcházející část byla příběhově pro mě mnohem zajímavější včetně herců. Tady jsem se chvílemi i nudil...
Na hraně zítřka (2014)
Na film jsem šel s rozpaky (nikdy jsem tuto vesmírnou tematiku moc nemusel), ale protože Cruise, tak jsem se nakonec dokopal. Vůbec nelituji, jedním slovem nářez, vše do sebe logicky zapadá a za celých 113min film nepoleví na tempu. Trošku problém jsem měl s Emily Blunt, fyzicky se mi nelíbí, dovedl bych si vedle Toma představit zajímavější "kočku"...ale to je jen drobounká vada na kráse, takže za 5 hvězdiček...
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Rozhodně zajímavější, jak předcházející trilogie a i tentokrát "dvojka" překonává "jedničku"...Jak ale píše Tom Hardy, záporák je méně výrazný a cílovka méně jasná...
Nevinná (2008)
Kdybych neznal americký remake, pak bych to hodnotil výše. Do chvíle, než svoji manželku "unese", to šlo vcelku OK a téměř srovnatelné s americkým "bráchou", pak ovšem následující honička působila dosti odbytým dojmem a napětí jsem taktéž celkem postrádal....
Columbo - Není čas na umírání (1992) (epizoda)
Divný díl Columba, zcela postrádá jedinečnou atmosféru většiny Columbovek, hlavně těch ze 70tých let. A přitom stačilo tak málo, tedy držet se osvědčených zvyků, které dělají tento seriál jedinečným...