Recenze (28)
Temný rytíř povstal (2012)
Film si budu muset pustit ještě jednou. Po prvním zhlédnutí mi uniká tak vysoké průměrné hodnocení. Možná to je z velké části zklamáním z hlavního záporáka (Bane). Divně poslepovaným scénářem. Málo kvalitních "wow" akčních i jiných scén. Až moc různých chyb a nedodělků. A ta stopáž. Přitom Dark Knight se mi líbil hodně. Plus bych dal za docela povedené uvedení dvou nových komiks postav do série.
Duch ve stroji (2017)
Zhruba 2/3 filmu jsem se divil proč má tak nízké hodnocení. Ale ke konci to začalo dávat smysl a film se začal bortit do Hollywoodského blockbusteru. Budu se ale muset podívat na Kôkaku Kidôtai (1995) :-)
Fargo - Tos udělal ty? Ne, ty! (2015) (epizoda)
Tato sedmá epizoda opravdu prapodivně (ne)navazuje na události, kterými končila šestá epizoda.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Dějově/předlohou/scénářem je to spíše vhodnější na krátkometrážní film než na 96 minut "celovečerní" film...
Muž na Měsíci (1999)
Chtěl jsem dát 2-3* protože jsem o Kaufmanovi před filmem nic nevěděl, ale po dodatečném zhlédnutí pár videí s pravým Andym musím dát 4*.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
1. série - ***** 2. série - **** 3. série - *** 4. série - **
Útěk (1972)
12 gauge pumpovačka + hrubé broky je docela stylová kombinace pro getaway akci :-)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Na filmu se začalo pracovat v roce 1997 a vystřídalo se na něm za tu dobu přes 10 scénáristů. Viz. zajímavosti... To mluví za vše.