Recenze (578)
1492: Dobytí ráje (1992)
toto nie je film o amerických naháňačkách...Vychutnajte si úplne pohodový ale zato pútavý troška emotívny príbeh. Amerika sa tiež nedobyla za jednu hodinu :-)
Muž se železnou maskou (1998)
staré, detské, ale dobré... v pohode pozerateľný dobrodružný film.
Vatel (2000)
mňam. Vatel si zahral Gerarda.
Asterix a Olympijské hry (2008)
na to, ako sa decká a fanúšikovia komiksov tešia na pokračovanie skvele natočené ., nepoznám v okolí vážne nikoho, kto by nepovedal: Asterix? no jasne ..paráda. .ak si vezmem do úvahy, že scénar pomerne verne zachytil komiks z roku 1963.výborné. Tak ak toto niekoho ako rozprávka nudí, šups a kuknite na fanthagiro. koľkokrát ste sa tam zasmiali a aké je tam hodnotenie ? Tak sa tu zhrčila junta ľudí, ktorí radšej niečo drsnejšie, tak načo hodnotia ? Určite treba vidieť, ale s ohľadom na rekordný počet hodnotení..mi to príde ako klišé...akosi pozerateľnosť sa silno nezhoduje s hodnotením, na rozdiel od stoviek iných filmov
Pobuda (2005)
ups, toto gerardovi nesadlo...akosi..škrípalo mi to
Znovu se zamilovat (2009)
Richard E Grant hrá to, čo vie...a dobre sa na to s jeho energiou pozerá. Film asi symptickejší ženám, preto to rozporuplné hodnotenie od mužov
Doktor od jezera hrochů (2010)
no nás naštvalo naprosto hlúpe prehrávanie Evy Holubovej a celkovo film nepravdivo vykresľoval nič nehovoriaco prežitý život priemerného utípnutého Čecha, čo sa naprosto nezhoduje s realitou. Bratia Česi sú v reále aj všeobecne vtipnejší, ďaleko šťavnatejší vo všetkom čo robia, toto bola reminiscencia akéhosi filmu z čias socíka...brrrr
Monstra vs. Vetřelci (2009)
mega cica bola fajn
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
detská verzia jumanji...pre decká do 10 rokov
Starý páky (2009)
dobre zahrané...ale lezie to na nervy, aké americky prázdne..skoro nuda, miestami dobré hlášky