Recenze (133)
Leaving D.C. (2012)
Výborný found foorage! Týpek na tabletkách sa rozhodne odísť z Washingtonu na pozemok kde na míle nikoho neni. Film je unikátny v tom že je to celé o audio nahrávkach ktoré si týpek nahráva cez noc namiesto tradičných vizuálnych " Jump scares "
Bloody Nun (2018)
Neviem či sa to postupne zlepšilo keďže som to od nervov musel vypnúť v 8 minute ale čo čítam a čo som videl o Tom prudko pochybujem.
Trailer Park Boys (2001) (seriál)
Randy.... I am the liquor.
Mortal Remains (2013)
Takto sa točia FF filmy! Herecké výkony 0 bodov ale to vôbec nevadí , krásny goose chase o filmárovi ktorý asi žil ktorý točil filmy podľa autora ktorý asi nežil a premiéry ktorá sa asi nestala. Mockumentary ako nič. Bariéra medzi tým čo je skutočné a čo nie je totálne ne existujúca. Film je dostupný na Amazon Prime Video.
Útěk z vězení v Dannemoře - Part 6 (2018) (epizoda)
Nemám rád "throwback" epizódy. Nuž ale zisťujeme že vezeň Matt nieje taký mozog ako by nam chceli nanútiť za posledných 5 epizód. Tilly je neatraktívna stetka ktorá manipuluje z chlapmi a Paul Dano...? Nič , iba že mal pekný nissanik.
Rorschach (2015)
Maminka bola velice príťažlivá :D... Filmik je tak nízkorozpočtový že postavy používajú vlastne mena. Dá sa to pozrieť netreba ale očakávať zázraky.
7 Nights of Darkness (2011)
Mal som vedieť podľa plagátu filmu že toto bude riadna kktina
Hell House LLC II: The Abaddon Hotel (2018)
Hah, nebojím sa povedať že je to lepšie než jednička. Pár efektov bolo použitých z prvej časti ale to vôbec nevadí. Taktiež koniec je totálny prevrat všetkého čo sme si doteraz mysleli.
Útěk z vězení v Dannemoře - Part 5 (2018) (epizoda)
Sú vonku ! Čo raz viac a viac mi prekáža "Tilly" s jej jebnutymi pesničkami a plačúcim hlasom.
The Haunting - Jenom dvojčata (2018) (epizoda)
"an addict alone, is in a bad company."