Poslední recenze (51)
Vzkaz v láhvi (2016)
Ďalší skvelý kúsok z tejto minisérie. Pekne sa to rozbehne a o napätie nieje núdza. Len en Hasan mi liezol na nervy svojou neschopnosťou.
Spojenci (2016)
Tak neviem. Film ako taký , bol spracovaný na úrovni, no niečo tomu príbehu chýbalo. Kamsi sa vytratili emócie a bolo to celé akési chladné, hoci snahu hereckej dvojici nemožno uprieť. Aj zápletka je dobrá, len sa akosi stráca v nedotiahnutých detailoch. Škoda toho premrhaného potenciálu. Má to byť odkaz na Casablancu, čosi na tom bude. No viac ako tri hviezdy si tento počin nezaslúži.
La La Land (2016)
Vzhľadom na reklamu a množstvo nominácii a rôznych cien , čakal som viac. No nedočkal som sa. Začne to ako z veľkej muzikálovej knihy, no postupne sa to mení na sladký hollywoodský príbeh. Našťastie dostali tvorcovia rozum a aspoň trochu ten sladký koniec osolili. Ale skutočne len jemne. Emma Stone a Ryan Gosling celkom ušli, no až tak úžasné, že by z toho malo byť toľko Oscarov, to určite nebolo.