Recenze (24)
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
S režií a kamerou F. A. Brabce skvělá poetická báseň o psím světě doplněná zajímavým výběrem hereckých souputníků. Velmi povedený rodinný film.
Jesus Christ Superstar Live (2018) (divadelní záznam)
Skvělá muzikálová verze se strašlivým českým překladem.
Afrikou na pionýru (2019)
Skvěle natočeno, velmi realistické.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Naprosto očekávaně Tarantinův nejlepší film, nejvyzrálejší.
Toman (2018)
Po dlouhé době neuvěřitelně kvalitní zpracování poválečného období v Československu. Vynikající výkony herců, dobrá hudba, zajímavý střih a samozřejmě výborná režie...
Mimoni (2015)
Není to asi úplně objektivní hodnocení, přesto ho uděluji a hned zdůvodním. Hlavní postavy jsou neuvěřitelně sympatické, ale ani ony nezachránily slabý scénář. Tolik objektivity. Můj šestiletý syn milující mimoně zažil psychický otřes, když si na několik dlouhých chvil myslel, že hlavní hrdina umřel.
Líbánky (2013)
Jediná zajímavá scéna ve filmu je zpověď Aleše novomanželce, dlouhé pasáže před tím a zbytečně popisné záběry ke konci filmu celé dílo naprosto zničily.
Krásno (2014)
Velmi příjemné překvapení v české kinematografii, pozvolný děj se skvělou pointou. Komentáře mě odradili od návštěvy kina, nyní toho hořce lituji.
Svatá čtveřice (2012)
Kvůli komentářům jsem byla skeptická ke kvalitě filmu, přesto musím konstatovat, že to je lehký letní film s nadsázkou. Velmi mě pobavil, nehledala jsem v něm žádnou tajemnou filozofii, až na delší začátek poměrně povedené dílko.
Viva Cuba Libre – rapová vzpoura (2013)
Nemůžu hodnotit uměleckou kvalitu filmu, ale musím hodnotit nasazení muzikantů Los Aldeanos a tím pádem nemohu jinak, než pět hvězd ...