Poslední recenze (5)
Manželé Stodolovi (2023)
Myslím si že je to skvele obsadené, ale režijne nie priliž pôsobivé. Skôr ako truecrime to je vzťahová dráma, s dosť pomalým tempom. Neviem prečo sa mám napojiť na šialenú znudený ženskú, ktora kona iracionálne a nik mi to nevysvetlí. Strašne som sa nudil a osudy hrdinov mi boli ukradnuté. Ale obsadenie skvele, a herectvo miestami super. Mozno mam len moralny problem s týmto filmom. neviem. Slabe
Žák sumo (2023) (seriál)
Asi som si zamiloval Sumo :) a pri zisteni že jeden veľmi úspešný sumo zápasník bol čech menom Takanoyama Shuntarō' (Pavel Bojar) Som mu naklonený ešte viac. miniséria ma bavila, chápem tomu herectvu. Je stále jemnejsie ako kórejské. Príbeh bol jednoduchý a predvýdatelný, ale neurazil ma. Jednoducho som si to uzil. Príjemna oddychovka.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Nazor sa casom meni. Samozrejme som bol fanda povodnej svedskej trilogie. tento tyzden som si pozrej prave spomenutu trilogiu, a prave som dopozeral tento Fincherov cover. Niecom ma povodna dusu a srdce, ale moznonto bude len vedomie ze to bolo povodne. Toto ma slvelu stiesnujucu atmosku, Hudba od Trenta Reznora a Aticusa je nenormalne podmaniva a podporuje stale atmosku. Neonoarovy vizual a kamera prosto bavi, kazdy zaber je premysleny, vypovedny a silny. Uzil som si to, dik David.