Recenze (175)
Haló, haló! (1982) (seriál)
Pro mě nejlepší seriál + nostalgie
Hanebný pancharti (2009)
Mě to připadalo dost se střihané....původně měly vzniknout dva filmy (díly). Doufám, že bude prodloužená verze. Pokuď ano, tak za pět * jinak budu muset jít s hodnocením dolů.
Hard Boiled (1992)
Reklamní přehlídka na zbraně Jen si vybrat.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Jsem překvapen kvalitou. Není sice výborná, ale dobrá.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
75% Nu není to tak hrozné, uvidím co dvojka.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
No jo, dvojka HPDH mě ani nesklamala, ale ani neuchvátila. Před dvojkou nebo po prvním dílu jsem si myslel naivně, že do druhého filmu nebude co dát, ale je tomu na opak. mohl to být klidně o dvacet minut delší. Rozhoduju se mezi 3* a 4*.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Pro mě dvojka nejlepší dílem co jsem viděl... uvidíme
Hlídač č. 47 (2008)
No, námět asi nebyl na začátku (když film byl jen na papíře) špatný, když to převedli na filmové plátno,tak nějak se to rozpadlo. Co mě asi nejvíc vadilo byli herci (krom Roden; Dlouhý) Nejsem násilnické povahy, ale asi bych je popravil. Směr námětu se ubýhal špatným směrem. Válka ve zpomínkách (ty vložky) - co to bylo, myslel jsem, že to člen mé rodiny každých 5 minut přepíná na dokument o 2. Sv Válce, který běží na jiném kanálu. Dvě slabé hvězdy.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Tohle jsem zbožňoval - a zbožňuju - a budu zbožňovat.
Hudson Hawk (1991)
Dám slovo: Galadrielovy...výborně vystihuje můj názor.