Recenze (175)
Strážci - Watchmen (2009)
Viděl jsem prodlouženou verzi.
Jean Michel Jarre at the Pyramids (2000) (koncert)
Nejlepší koncert - inu scházejí některé hity viz Rendez-Vous I-VI.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Politika.....černá kronika..........zvířádko na konec.
Edith Piaf (2007)
Výrazné herecké - hlavně hl role. Doporučuji.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Skvěle stylové stvárnění(natáčení muselo být dost těžké). Herci trochu přehrávali, ale mě to tolik nevadilo. Hodnocení 90%
Soudní síň (2008) (pořad)
Mít ovladač v ruce a přepínat.......to je někdy odvážné.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Díl první 75% Díl druhý 70% Díl třetí 75% Ve mě to zanechalo kladný dojem a na české poměry jsem překvapen.
Magion (1984) (pořad)
Mé děctví:-)
Milionář z chatrče (2008)
Není to čistých pět hvězd
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Pěkná kamera, děj je celkem dobrý. Mě to překvapilo, čekal jsem horší filmový zážitek.