Poslední recenze (3)
Supertornádo (2012) (TV film)
fascinuju ma tornada, burky a podobne....mam rad katastroficke filmy, ale, toto je parodia na katastroficky film....1 hviezda ... a aj to neviem, ci som nedal vela ....
47 róninů (2013)
Vidieť tento film v 3D v kine bol pre mňa zážitok...Keanu sa mi tu narozdiel od Matrixu herecky páčil viac a prekvapil ma aj koniec, keď som čakal americký happy end a ten nie a nie prísť... super, milo prekvapený !
Nespoutaný Django (2012)
Už od prvej chvíle som si hovoril "western, och Bože a skoro 3 hodinový!!" ...po 5. minútach ma ale zaujal a držal až do poslednej chvíle. Ch. Waltz, ako "lovec" mi bol sympatický a dokonca aj po tom, ako spravodlivo (to už posúďte sami) prepustil otrokov. Nestarnúci S.L.Jackson, ktorý vám nedovolí ani odísť na wc a drží vás v napätí, či Di Caprio, ktorému tá postava sadla ako zadok na šerbel...pre mňa jeden z top filmov za posledné obdobie.
Poslední deníček (1)
Ako ja milujem...
ako ja milujem, keď sa mi dostane do rúk film, no hneď ho odložím bokom, lebo ma na prvý krát neočarí ...poznáte to..je to ako s výherným žrebom..kúpite si ho a idete ho zotreť s tým, že je to len žreb...no keď ho zotrete a zistíte, že ste vyhrali, do očí sa vám dostane iskra...presne taká istá, ako keď si pozriete film, ktorý dlho odkladáte, nevedno prečo, no po jeho zhliadnutí, máte potrebu sa o svoje pocity podeliť s ínými, alebo si aspoň sám v duchu povedať, ako môže niečo takéto človek vytvoriť...?! ... a to ja milujem! :)