Recenze (812)
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (série)
Druhá řada je koukatelná i místy vtipná,ale na tu první nemá.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Tereza Kopáčová prostě umí. Dojemné,pravdivé a uvěřitelné. Jediná výtka: svou fotku za výlohou bych neničila.
Bažina - Milénium (2023) (série)
Děsivé prostředí,které vzniklo jako následek komunistické doby,kdy se lidé naučili podvádět a lhát. Ne, že by to lidstvo neumělo,ale kdo prožil sedmdesáté léta ten mě pochopí. Ještě teď mě z této řady mrazí.
Duna: Část druhá (2024)
Všechno už tady napsali ostatní,tak já jen dodám: miluju Javiera a Stellana.
Dvě léta (2022) (seriál)
Dávám 3 za krásnou přírodu. Hned bych se tam rozjela. Příběh zajímavý,ale vyprávění zdlouhavé. Pointa je poučná,ale nic nového.
Černí motýli (2022) (seriál)
V podstatě jde o lásku ,která nemá hranice a je destruktivní. Seriál dostatečně zábavně a napínavě zamotává a závěrečné rozuzlení je překvapivé. Opět přichází na scénu dětství,které mnohdy předurčí naše další kroky v životě.
Criminal: Velká Británie (2019) (seriál)
Vytvořit v jedné místnosti napětí,které by se dalo krájet toť výkon hodný mistra.
Keizerky (2019) (seriál)
Koukatelné,ale nijak nápadité.
Římská říše - Commodus: Krvavá vláda (2016) (série)
A opět jsme u dětství,které utvoří osobnost a jelikož tatínek jako velký vojevůdce nemohl stíhat vše tak následná budoucnost se otcově nepodobá ani náhodou. Je třeba vymyslet čím se ukázat a to se často zvrhne.
Římská říše - Julius Caesar: Master of Rome (2018) (série)
Pro mě velmi zajímavý pohled na mládí Julia Caesara,které opět jak už říká Freud ovlivní celý další život a jeho postoje v něm.