Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Horor

Recenze (3 060)

plakát

Godzilla vs. Kong (2021) 

Tak jediný, kdo to celé pochopil je Jordan Vogt-Roberts. Jeho ostrov lebek zůstává v tomhle monster univerzu jediným filmem, který opravdu stojí za vidění i několikrát a svojí existenci si hrdě v historii kinematografie obhájí. Godzilla vs. Kong je scénáristicky ůplně stejně debilní jako druhá Godzilla, naštěstí ale ubylo vyloženě iritujících postav, momentů a nudy. I když blbostí se opět monumentálně nešetří. Páreček pubertálních výrostků se totiž bez jedinýho problému dostane do přísně střežené laboratoře nadvládní organizace, stejně tak i konspirační psychopat který roky vydává podcast o Apexu a nerušeně pracuje dál v oné firmě. Takových sraček je ve scénáři opět celá hromada. Když se na konci v totálně rozmrdaném Hong Kongu během deseti vteřin najde dcera se svým otcem, už sem se jen smál. Jasně, že se ve velkých filmech vždycky najdou zkraty, ale aby už scénáristé definitivně degradovali IQ diváků na nulu je vážně na pěst. Millie Bobby Brown naštěstí vyrostla a díky slušnýmu make-upu vypadá i docela šukatelně, takže vůbec nevadí že se pořád nenaučila hrát a její fotr Kyle Chandler, který nemá herecky ani na Tak jde čas hraje ve filmu naštěstí asi tři minuty. Já vím, že ve filmu kde se řežou dvě obří příšery nemá jít o postavy a scénář, ale jsem asi už jeden z mála, který to prostě vyžaduje i u tohohle typu filmů. Potřebuju silnou postavu, výrazný charakter ztvárněný výborným hercem, navíc v sérii filmů. Jenže v tomhle Monster Universu nehraje nikdo dýl jak v jednom díle, nebo dvou více či méně a většinou nestojí za nic. Takže to celé prostě nedokáže vyvolat aspoň nějaké emoce. Proto je Ostrov lebek jednoznačným vítězstvím. Měl skvělé a silné charaktery (Hiddleston, Larson, Goodman, Jackson, Reillly) měl výtečný scénář, drsnou akci, skvělý soundtrack i osobitý přístup režiséra. Všechny díly mimo absolutně nic z toho nemají. Jen kolem stupidních scénářů plných logických kiksů kupí idiotské charaktery které jen vyplňují vatu mezi akcí. Naprosto sem věděl, že Godzilla vs. Kong nebude ani omylem silná a inteligentní jako Ostrov lebek. Věděl sem, že to bude stejná, Hollywoodská sračka jako druhá Godzilla, jen sem se modlil, aby nebyla tak iritující a to díky bohu není a to hlavně díky skvělému Kongovi. Nic jiného Vám totiž po filmu ani v hlavě nezůstane. Výtečný Kong a mála sympatická dívenka, která s ním komunikuje znakovou řečí a je jediným zapamatovatelným charakterem. Je to strašně blbé, úplně prázdné, ale díky skvělé akci těch 120 minut aspoň rychle uteče, což je asi jediný posun o proti Králi monster, který měl pocitovou stopáž někde kolem šesti hodin v zubařském křesle s nožem zaraženým v uchu. Jak se tohle universum vůbec mohlo rozjet a chytit je mi záhadou, jelikož kvalitou jsou všechny díly krom Skull Island zoufalé. 50% a to jen proto, že to je svižný a člověk se nestihne ani moc nudit, dost málo, ne?

plakát

Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019) 

Těžko říct, co přesně se stalo Kevinu Smithovi. Jestli mu infarkt vzal schopnosti, nebo následné hubnutí cit pro humor. Jeho poslední filmy jsou příšerný sračky a naivně jsem věřil, že když se vrátí ke svým kultovním postavám bude to ten starý dobrý Kevin. První díl je pro mě jeho nejlepší režijní prací a tak je zklamání ještě silnější. Příšerný dialogy, naprosto zoufalé tempo, trapný humor a naprosto křečovitá režie. Nemá to švih, nemá to tah na branku, nemá to koule. Je to ubohý a trapný. Smith se snaží být řízný, ale zároveň pokorně a korektně jde na ruku cenzorům, aby nepřistála na stole jediná žaloba. Mewes vypadá naprosto příšerně a chvilku jsem si říkal, jestli je to vůbec on. Smith se mohl aspoň vycpat molitanem, takhle se může jít leda vycpat sám. Naprosto to nefunguje a nedaří se mu podat jediný vtipný moment. Ostuda prvního dílu, ostuda Smithe. Člověk by mohl namítat že stárne, že už nemá stejný smysl pro humor, ale přesně to samé se stalo s Broken Lizard. První Super Troopers jsou naprosto legendární komedií a pokračování po 20 letech je jen křeč, trapnost a zoufalá snaha o oživení něčeho, co je dávno mrtvé. Ale není to dobou a žánrem, ale zrovna v těhle dvou případech je to tvůrčím vyhasnutím. Režisér legendárních Clerks 2 vyhasl před deseti lety. 20%.

plakát

Raubíř Ralf a internet (2018) 

Animovaný film pro dospělé. Brutální satira, popkulturní odkazy a parodie úplně na všechno. Výtečný vtipy, plno herních i filmových postav, opět výtečný dabing. Já se u toho bavil královsky ale děti mladší 15.let nemají šanci. Takový lepší Ready Player One 🤣 o malý fous slabší než jednička.85%.

plakát

Hra o trůny - Dva meče (2014) (epizoda) 

Zatím sem neměl potřebu komentovat. Dřív sem tímhle slavným opusem opovrhoval, ale manželka mě ukecávala tak dlouho, až jsem prostě sehnal všech osm sérii a jedem to v kuse. Překvapivě mě to baví i když se někdy šíleně zbytečně mluví, např. 3. Série je kromě devátého dílů dost o ničem. V každým případě mě na začátku série 4. nasralo přeobsazení Daaria Naharise. Místo sympaticky egoistického Eda Skreina nějaký nizozemský buzerant. Doufám, že zbylé 4 série mě nečeká podobně nemilé překvapení.

plakát

Shookum Hills (2021) 

Trailer budil naděje, ale film nenaplnil ani potenciál zábavně blbého béčka, je to jen stupidní céčko. Přitom začátek vzbuzuje docela naději. Příjemná (chcete-li nepříjemná ) melodie, něco, co vypadá jako démonický pes, béčková legenda s rudými oči a po chvilce i levnější, leč stále sexy verze Lary Croft. A tím výčet plusů končí a to Vám stopáž neukazuje ani 5 minut. Potom už jen parta příšerných herců kteří hrají nesympatické kokoty spadne do díry. Kde je likviduje směšná parodie na Samaela z Hellboye, uši vám ničí příšerné slinty, oči zase tragické efekty a do xichtu Vás bije snaha napodobit celkem obstojnou pekelnou atmosféru hororu Pod zemí. Ale nic nefunguje. Mytologie by šla a námět by si zasloužil lepšího režiséra a víc peněz. Je to dementní céčko. Černobylské deníky jsem měl v plánu po letech shlédnout, ale k tomu nedojde.25%.

plakát

Teorie velkého třesku - Stockholmský syndrom (2019) (epizoda) 

První 3 série jsou absolutní top. Dejme tomu do osmé série to nebylo zbytečné a od desátý série je to nesledovatelné. Sheldon se změnil v obyčejného člověka, nesnáším Howardovi haranty. Stupidní a naprosto debilní postavu Berta, co to jako je, proč tam vůbec kurva je. Z geekovskýho nářezu se stala posraná rodinná telenovela. Dokonce i ten Sheldon se musel o Nobela dělit s tou krávou. Zatímco konec HIMYM jsem obrečel a měl plno pozitivních emocí, tohle mě jenom nasralo. Sračka.

plakát

Monster Hunter (2020) 

Celý život se béčkového Andersona zastávám a pořád si říkám, kdy se tenhle kdysi bez pochyby nadějný režisér krvavých béček stal režisérem videoklipů bez děje. Když si vzpomenu jak příšerně dojebal AvP a Resident Evil, chtěl bych ho umlátit lopatou. Na druhou stránku mě třeba úplně v pohodě bavil svými třemi mušketýry a lahůdkové Pompeje jsem si dokonce vychutnal. Jako by ztrácel svůj vlastní styl a točil slušně jen když má náladu. Když posere čtvrtý a pátý díl Residentu příšernými zpomalovačkami, vyšperkuje šestku dobrým scénářem a vizuální stránkou, aby mu to pro změnu dojebal White naprosto kreténským rychlo střihem, ze kterého by dostal epileptický záchvat i asistenční pes. Monster Hunter nemá sebemenší děj ani scénář. Anderson který uměl za malý peníz vykouzlit skvělé efekty si evidentně nechal všechny své peníze na finální souboj s drakem který je perfektní, svižný a vizuálně podmanivý. Ale všechno předtím je digitální humus jak od SyFy. Začátek vypadá jako porno Piráti s Janine Lindemulder a Tommym Gunnem, to jsem nevěřil vlastním očím. Stejně tak škorpióni i jejich hnízda. Chvilku jsem si myslel, jestli nesleduju nějakou ukradenou verzi ze střižny, která ještě nemá hotové CGI. Takhle hnusný to je. Proto je posledních dvacet minut jak z jinýho filmu. Nicméně scénář respektive asi tak 30 vět co ve filmu padne je monumentálně debilních, Tony Jaa stále hraje jako retardované miminko a pokud nevíte co se stalo se zaostalým neandrtálským chlapcem z Šíleného Maxe 2, tak se z něj stal Ron Perlman. Ultra debilní píčovina s příšernými efekty, kterou zachraňuje poledních 20 minut jak našroubovaných z jiného filmu. Aspoň že ta Milla vypadá pořád dobře a její souboje s Tonym vypadají skvěle a výjimečně mají i slušný střih. Že se ale Anderson definitivně degradoval na člověka co utopil svůj režijní talent v céčkové žumpě je smutné. 30%. Jeho nejhorší film.

plakát

Willyho kouzelný svět (2021) 

Síla traileru se opět ukázala v plné kráse. Podle něj to totiž vypadalo na ultimátní akční jízdu co se nezastaví a to je veliká chyba. Protože Willy's Wonderland je poctivá retro pocta 80.běčkovým hororům se všemi klady i zápory. Samozřejmě mít to v rukách lepší režisér mohlo to být úplně někde jinde, stejně tak jde vymyslet zábavnější scénář za pět minut. Stačilo by, aby Cage hrál chlápka , co nastoupí jako noční ostraha do prokletého a opuštěného lunaparku a po krku mu šlo všechno od klaunů, oživlých hraček a příšer z domu hrůzy až třeba po automat na popcorn a představte si tu prdel a jízdu kdyby se s nima bitkoval po celým tom lunaparku. Jenže tenhle film je přesný opak. Cage hraje záhadného týpka který přesně dodržuje svoje uklízecí pauzy, lemcá energy drinky a s ledovým klidem zabíjí jednu oživlou loutku po druhé a všechno ostatní ho nezajímá ano životy jiných lidí. Děj má slabší chvilky, omladina hraje příšerně a režisér se až příliš zbytečně drží toho brankového pojetí vyprávění děje stejně jako podobné filmy z osmdesátek. Dokud je Cage sám a zabije první dvě loutky funguje to skvěle, jakmile ale za ním přijde skupina smradů už je to horší, hlavně kvůli jejich opravdu mizerným hereckým výkonům. Ale naprosto nemluvící Cage který navíc zchodil a zase začal cvičit vypadá kurevsky cool a evidentně si svoji další šílenost opět užívá a já výjimečně s ním. Přičtěte si naprosto boží soundtrack a retro feeling, neony, pinball a synťáky a dostanete uspokojující zážitek. Že to mohlo být opět 100x lepší jen kdy někdo trochu chtěl je už smutný pravidlo. Ale já se přiměřeně bavil. Na Cage poslední doby nadstandardní.55%.

plakát

Případ mrtvého nebožtíka (2020) odpad!

Novotný utápí dál svůj talent v příšerných sračkách. Někdo tady zmiňoval Byl jednou jeden polda. Zapomeňte, časy, kdy byl idiotský a natvrdlý humor vtipný v rukou českých tvůrců skončil s druhým dílem zmíněné série. Trapnost, křeč, stupidita a stud při každém pitvoření poměrně solidní herecké plejády. Chtělo se mi zvracet. Ubohost. 0%.

plakát

Tunel (2019) 

Jestli takhle v Norsku fungují záchranné složky, tak se kurva vůbec nedivím, že Breivik dokázal sám pozabíjet 100 lidí. než se ho ráčil někdo sundat. Jestli tohle viděl někdo z naších záchranných složek, musel umřít smíchy. V tunelu je dým, kouř a není vidět, ale pro uvězněné lidi naběhne jeden týpek asi se čtyřma respirátorama a zbytek jednotky stojí venku a čumí i když mají vybavení aby tam šli všichni a těm lidem pomohli. Zapomeňte na Vlnu, nebo Zemětřesení. Tunnelen je do očí bijící blbost, která má naštěstí dobré herce, krásy Norska a dejme tomu trochu napětí. Ty 3* jsou ode mne až nepochopitelně milosrdné. Zlatý Denní světlo se Stallonem :D. 50%.