Recenze (159)
Metanol (2018) (TV film)
Dalo by se napsat "nadprůměrný český film", kdyby česká kinematografie měla nějaký průměr, se kterým by stálo za to se srovnávat.
Sněhulák (2017)
Alfredson měl jednou mokrý sen, že je David Fincher a že si může troufnout i na Nesba. Na place se ale ukázalo že je to jen další severský packal a nudič. Natočil "film" zhruba na úrovni slabší epizody libovolné CSI kriminálky a to mhouřím obě oči protože Fassbenderův Harry, i když je to charismatický vágus, na Grissoma nemá.
Místo u moře (2016)
Další utahané a nudné fňukdrama. Hodně slabé 3***
Circle: Uzavřený kruh (2017)
100 minut úvod a představení postav + 10 minut titulky.
Moonlight (2016)
Po Spotlightu dostal oskara Moonlight. Co bude následovat ? Twilight ? Nevěřil sem, že může dostat nějakou cenu ještě nudnější a utahanější píčovina než Birdman, ale jo, může.
Morgan (2016)
Příjemné béčko typu "subjektjevenkuzklece". Technicky (včetně stopáže) výborně zvládnuté a navíc potěší spousta seriálových ksichtů. Asi bych dal za 3***, ale potřebuje to zvednout průměr :)
Sedm epoch rocku (2007) (seriál)
"Heavy metal nemůžete zabít. Nezáleží kolikrát mu kritici prostřelí hlavu stříbrnejma kulkama. Ta potvora je čím dál tím větší a pořád se vrací zpátky."
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
No tak si Burton potřeboval natočit svoje xmeny, no...
Svět podle Lelanda (2003)
Celý film by potreboval asi tak 1,5x zrychlit. Hvězdička navíc pro Ryana, že dokázal svou roli odehrát bez zívání.
Sherlock (2010) (seriál)
Další případ skvělého seriálu, který s přibývajícimi seriemi úplně zdebilněl.