Recenze (159)
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
otec Fura rulez :)
Neúplatní (1987)
Kdybych nebyl takovej fanda gangsterek, dal bych 3. Jako film to zas tak pekne nefunguje, spis strida genialni momenty s nudou. Ale neusnul sem u toho i kdyz to zacinalo v 22:45 ... takze za me 70%.
Top Gun (1986)
nudný remake žhavých výstřelů
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Asi nejlepší film s Asterixem. Nutností je přisprostlý devadesátkový dabing (debile jeden zelenej :)
Barbar Conan (1982)
Conan jde za pomstou za zvuků monumentální hudby a z televize kape krev až na koberec. Až do příchodu Pána Prstenů asi nejlepší filmová fantasy a podle mě nejlepší Arnoldova role.
Obyčejní lidé (1980)
Hodinu a půl zdlouhavé utahané předehry k velmi silnému závěru.
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Některé filmy prostě dokážou být vtipné i bez narážek na rozmnožovací a vylučovací funkce.
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Klasika dua Spencer, Hill ... I když je to celkově trochu nuda. Některé hlášky ovšem skvělé ... "vy gringos ste všichni hijo de putas" :))
Hry bez hranic (1965) (pořad)
zlatá 90. léta, televizní zábava byla jaksi zábavnější