Recenze (45)
Ray Donovan (2013) (seriál)
1.- ****, 2.-*****
Hell on Wheels (2011) (seriál)
1. série 4*, 2. série 5*
Strážce pořádku (2010) (seriál)
1. série - ****, 2. série - *****, 3. série - ****, 4. série - *****; 5. série - ****, 6. série - *****
Hranice nemožného (2008) (seriál)
1. série - ****, 2. série - ***, 3. série - ****,4. série-***
Chuck (2007) (seriál)
1. série *****, 2. série *****, 3. série ****, 4. série****, 5. série***
Wallander (2008) (seriál)
1. série ****, 2.série *****, 3. série ****, 4. série *****
Na Hromnice o den více (1993)
Krásná Andie, vývoj Billa Murrayho z egocentrického zapšklého chlapa v šarmantního a nenuceného gentlemana a v té době poměrně originální příběh - to v sobě skrývá Groundhog day. Nevšední a příjemně podaný romantický snímek (takových se moc nevidí) a výborný zvedač nálady!
Sherlock (2010) (seriál)
1. série - ****, 2. série - *****
Dexter (2006) (seriál)
1. série - *****; 2. série - *****; 3. série - ****; 4. série - ****, 5. série - *****,6. série - *****, 7. série - *****
Identita (2003)
Ten film mě dostal! Už dlouho jsem neviděl tak originální scénář a tak dobrou atmosféru. časová stopáž byla dostatečně dlouhá, ne však příliš dlouhá a herci hráli velmi dobře.