Recenze (572)
Tři veteráni (1983)
"...s velbloudem..."
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
A kdyby to prosim pekne slo, pridala bych jeste + za dokonalou kameru a snahu o zachovani historickych realii.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Jako mala jsem vsechny rusila v kine, jak jsem vykrikovala, kdyz jsem se bala o E.T. Nic z toho kouzla nevyprchalo, ani po letech...
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Taky bych si chtěla jednou postavit kopec z bramborové kaše...
Uspořená libra (1963) (TV film)
"Samicku, podepis se sem..." Taky jste hledali Tararingapatam na mape? Skvele!!!
Cesta do pravěku (1955)
Zasadni Zemanuv film. Neprekonany a neprekonatelny. Nejvic me fascinoval stegosaurus...
Mistři (2004)
"Je to dobry, vyhrajeme" .... Genialni. Obsazenim i pribehem. Velky pocet negativnich kritik pri vpusteni snimku do kin si vysvetluji tim, ze se zkratka mnohym kritikum ponekud zuzilo hrdlo...Leckdo se v postavach evidentne nechtene nasel. Je to horka pilulka.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Snad nejkransejsi ceska filmova pohadka. Vedle skvele Princ a Vecernice. Libuska Safrankova je sofistikovana princezna.
Uprchlík (1993)
Skvela detektivka. Ford v jedne ze svych zivotnich roli.
Podraz (1973)
"Měls pravdu, pomsta není všechno, ale skoro všechno..."