Recenze (744)
Děti noci (2008)
Film o chcípácích pro chcípáky, které leda tak ujistí v jejich sebelítosti. Nic se tam neděje, nic se nestane, táhne se jako smrad a nakonec jen vyvane do prázdna.
Bronzová zahrada (2017) (seriál)
Poslední, naprosto dementní díl sráží kvality této série. Ano, opravdu by bylo lepší, kdyby Moiru nenašel.
MOST! - Epizoda 5 (2019) (epizoda)
U tohoto dílu jsem se moc nezasmál, ale i přesto se mi to líbilo.
Temný případ - The Hour and the Day (2019) (epizoda)
Nuda, nuda , nuda. K případu nic extra zásadního, zato o Hayesově manželství už víme skoro všechno stejně jako o jeho zmateném stáří. Tohle se nedá srovnávat ani s druhou sérií, natož s druhou.
Kluci z hor (2018)
Nikdy nepochopím, jak neumětel Magnusek dokáže do svých paskvilů sehnat tolik dobrých herců. Plus už vůbec nepochopím, kde na ty svoje propadáky bere peníze, to tedy všechna čest.
Nepohádky - Série 1 (2018) (série)
Neuvěřitelně stupidní scénář graduje posledním dílem série. O hereckých výkonech ani nemluvím, sympatickou postavu, aby jeden pohledal.
Rapl - Echt gold (2019) (epizoda)
Druhá série, nerad to říkám, zatím stojí úplně za hovno. Nesympatické postavy, blbý děj a tak různě.
Temný případ - The Big Never (2019) (epizoda)
Třetí série zatím nejslabší a toto byl dosud nejslabší díl.
Rapl - Operace Ofsajd (2019) (epizoda)
Tento díl byl snad parodie, ne? Antonín Duchoslav a další náckové působili jako karikatury, touha udělat z nich úplné blbce překryla veškeré seriózní herectví. Ne snad, že bych skutečné neonazis nepovažoval za idioty, ale musejí vypadat jako nesvéprávní?
S kuchařem kolem světa (2007) (seriál)
Seriál by byl fajn, nebýt naprosto slizkého, afektovaného a vlezlého Freda, který se většinu času chová jako úplný debil lezoucí místním do zadku.