Recenze (744)
Mikrobi (1976) (seriál)
Těžko hodnotit, ale za socialismu jsem z toho coby dítě byl paf.
Line of Duty - Season 3 (2016) (série)
Nejlepší série.
Line of Duty - Season 2 (2014) (série)
Ještě o pořádný kus lepší než první série, naprostá scénáristická a filmařská paráda.
Rapl - Dobro došli! (2019) (epizoda)
Díky uživateli Mallinali za to, že si dal práci se shrnutím největších debilit, které se v tomto díle vyskytly, sám jsem na to chuť neměl. Druhá řada byla seriálem na pomezí frašky, nechtěné komedie a krimi, kdy ke frašce sklouzávala asi nejčastěji. Celý tento zmar korunoval Pachl svým arogantním vyjádřením a poslední díl , který již byl parodií kdysi dobré kriminálky.
Matěji, proč tě holky nechtějí? (1981)
Co si budeme povídat, holky nejenže Matěje chtěly, holky mu chtěly dát jako o život. Jenže Matěj byl holt vocas a vemeno, takže se pořád jen šklebil jako pitomec a skutek utek. Film pitomej a hlavní hrdina král tragédů.
Rapl - Cvokhaus (2019) (epizoda)
Bizár pokračuje a nabírá obrátky.
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizoda)
Vynikající Halka Třešňáková mě zcela rozbourala.
Povídání o mamince a tatínkovi (2016) (seriál)
Strašidelné loutky a nepříliš inteligentní obsah.
Zelený servis (2016) (seriál)
Skvělý seriál ze současného New Yorku, který není ani tolik o dealerovi travky jako o jeho možných i zcela nemožných klientech. Po shlédnutí jedné série jsem ztracen a nucen seznat, že můj život je v porovnání s životy postav tohoto seriálu beznadějně nudný a nezajímavý.
Cvrček a basa (1979)
Krásné dětské pohádky, něžné a vlídné, s pěknou hudbou. Balzám na duši a děti je milují.