Recenze (932)
Černé zrcadlo - Série 5 (2019) (série)
5.serie je trochu zklamáním...stále stojí za pozornost, ale originalita prvních sezon už chybí.
Diego Maradona (2019)
Nadprůměrný dokument...který zaujme i ty, co fotbal považují za hloupou hru, zejména v druhé polovině je fotbalu naštěstí méně a osobního příběhu více. Přesto osloví asi nejvíce ty, kteří si jeho dobu Boží ruky pamatují.
Domino (2019)
Tak Brian de P. už je za zenitem...tohle se fakt nepovedlo.
Jsem matka (2019)
Hodně zdařilé sci-fi.
Když nás vidí (2019) (seriál)
Po prvních dvou epizodách dobré..hlavně vzhledem k příběhu, výtky jdou k režii, která je dost průměrná a statická.
Polaroid (2019)
Průměr...vykradené nápady, ale není to zas tak špatně natočené.
Uri: The Surgical Strike (2019)
Mám rád indické filmy...a Indii, další kvalitně natočené drama z této země o tom, že pomsta je někdy jediné řešení. .
Alfa (2018)
Boj o oheň 2 ...se CGI.
Await Further Instructions (2018)
Typický příklad toho, jak dobře rozehraný příběh...zkazí nesmyslné rozuzlení.
Děsivé dědictví (2018)
Přeceňovaný film..který se mění ke konci s hloupým koncem v nechtěnou parodii.