Recenze (303)
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Ja jsem opet (a moc rad..) fascinovan svetem Twin Peaks.Je to jako navrat domu,po 25 letech !!!
Upgrade (2018)
Absolutni pecka !!!
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Super sonda do sveta drog v usa a mexiku z ruznych uhlu pohledu.Nekolik navzajem se prolinajicich pribehu o tom , co vsechno se v nem muze stat..
Zběsilost v srdci (1990)
Vybornej film...Sexy Laura Dern,sexy Bobby Peru,spousta Lynchovych oblibenych hercu,laska,krev,metal....Ten fim ma jen jednu chybu - Nicolas Cage... Takze 4,5*
Hvězdná pěchota (1997)
Napoprve z moji strany nepochopeno,nasledne jsem propadl zcela... Jasne,je to kyc - sci-fi,holky,masakr... Zabava jak ma byt...
Čarodějův učeň (1977)
Az zpetne jsem si uvedomil,ze TOHLE zapricinilo mou lasku k horroru...Nejdriv me to,ale asi v sedmi letech totalne vydesilo... KULT !!!
Mulholland Drive (2001)
I kdyz dneska uz tusim ( diky netu ...) o co vlastne melo jit, porad zustava spousta otazek...Atmosfera, hudba super, holky este lepsi (hlavne Naomi...)Ale Twin Peaks je Twin Peaks...
Casino (1995)
Jeden z nej fimu...Sharon je andelska mrcha, Joe Pesci demon a De Niro klasika (tj. 1000%... ) Super !!!
Ďáblův advokát (1997)
Al Pacino je Dabel a Charlize Theron je proste broskvicka !!! Vyborne!!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pro me asi nejlepsi film vubec....