Recenze (1 458)
Štuclinka a Zachumlánek (1999) (seriál)
Sla kolem hajna! Moc pekny vecernicek, takovy trosku tajemny.
Zuřící býk (1980)
Itaove jsou hrozny namachrovanci ukecanci, a tluc hubove. Film to jen potvrzuje. Rozhodne se na nej da koukat, ikdyz poaha "byka" je strasna a jeho neustale dohady s kymkoli - prevazne s bratrem jsou nesnesitelne,
Policajt drábem (1973)
Pekny vtipny film. Moc hezke zabery napoli.
Dva klobouky (1974)
Rozhodne nepravem opomenuty western, kor pro milovniky zanru.
Imigranti (2009)
Krom "fordove" linky je to nuda. Dojemny pribeh postaveny na krvacejici rane amricanu...se pak nedivte.
Svědek (1985)
Film neni vubec spatny, prvni pulka je dokonce hodne dobra. Jen je skoda, ze se z filmu vytrati absolutne ucast toho maleho kluka a z filmu se stane tajna pokukovacka dvou svetu mezi s sebou.
Pes baskervillský (2002) (TV film)
Zajimavy s akcni pes z blat.
Holka na vdávání (1972) (TV film)
Jednouché a vtipné, excelentní výkon pana Sováka.
Jako zabít ptáčka (1962)
Zajimave. Skoda, ze mestecko neni vetsi. Takhle strasidelny dum pusobi jako v dile "trojsky citron" prekroceni cary kluky. Prvni pulka je podivna. jak slysim Atiku, tak kvetu..,Hlani pribeh je pekny a smutny pohled na "rovnocenost" lidi v USA.
Apač (1954)
Podivne hodnoceni, ktere si jiste film nezasluhuje, na csfd je spousta lepe hodnocenych a mene kvalitnich "westernu". Film ma spad a B.L se na indiana opravdu hodí.