Recenze (1 448)
Vyjednavač (1998)
Vsadim se ze ted lhal! Jdi nekam :D Film se mi libil az na odjezd porucika od budovy, divim se ze ho rovnou nezastrelila ta drzka.
Six Black Horses (1962)
Koukatelne. Jen trosku takove podivne...
Ctihodné mrtvoly (1976)
Ono to celkove spatne neni, kor na zacatku se na to da docela pekne koukat. Bohuzel se tempo neustale zpomaluje, a poslednich 40 minut se neskutecne vlece...
Sedmé nebe (1987)
Bohuzel dostupne jen ve verzi s příšernou kvalitou zvuku. Herecky to drzi hlavne Nový...je to takove trosku pubertalne ulítané, ale s vážnými prvky dospeleho zivota protekce a budoucnosti. Skoda ze film nema hlavu a patu a porad se tem jen lze rodicum a vymejsli se bejkarny...nevychovaný a nevycválaný holky do větru.
Rozhovor (1974)
Koukatelne drama...
Bakaláři - Výlet do velkého světa (1983) (epizoda)
Dejte nám flašku vína :D
Bakaláři - Zeměměřič (1986) (epizoda)
Pivo každej leje, ale ta limonada? Pff to by mě zabilo :D
Bakaláři - Domek (1987) (epizoda)
Radek váli od první chvilky jemu člověk ty role fakt věří, Milena Dvorská mu zdatně sekunduje. Syn je od prvního záběru na pěst.
Vysloužilí lvi (2003)
Trocha te nostalgie neuskodi, film o tom co je opravdu v zivote dulezite...
Mít někoho do deště (1985) (TV film)
Jaké zaliby ma chlapec? Čí chlapec? Čepek tu ani bejt nemusel, klidne si to mohl strihnout moskalyk sám. Film ukazuje na to, že ne vždy pravda zvítězí...Myšlenka? Je jasná, ale přínos nula.