Recenze (38)
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (pořad)
Ten člověk je gastrofašista.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Pokud budu tenhle pořad brát jako samostatný celek a srovnám ho třeba s autosalonem, má čtyři hvězdy jak vyšitý, ale protože se to jmenuje Top Gear a protože já jsem obrovský fanoušek Top Gearu, tak výš ja dvě jít nemůžu. Když to tvůrci pořadu pojmenovali Top Gear, museli vědět že se srovnání nevyhnou, ale amíkům je to nejspíš buřt.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Po tomhle filmu se stalo mým největším snem plavit se na lodi Jamese Cooka. Objevování nových míst naší Země musela být tehdy přímo pohádka, v dnešní době satelitů a dronů to nějak ztrácí kouzlo...
Katwoman XXX (2011)
Nejlepší XXX parodie po Star Wars, pěkný hérečky, dobrý kostýmy, dobře zpracovaná "akce" i příběh se tam najde, snad jen můj milovaný Joker tu byl pojat trochu moc otravně a herec dost přehrával, samozřejmě mimo ony akční scény, v těch ekceloval :D Normálně by to bylo za čtyři hvězdy, ale od Batman her mám slabost pro Harley Quinn, která je tu snad ještě víc sexy.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Prostě nádhera, Fimfárum jsem viděl už tolikrát že to ani nespočítám a vždycky se na něj rád podívám znovu.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Domnívám se, že jsem tenhle, tenhle, to slovo ještě nevymysleli aby popsalo co to vlastně je, přežil jen díky tomu, že jsem se po dokoukání odplazil do koupelny a tam tři hodiny brečel.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Fekální zvrácenost toho největšího kalibru.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Špička televizní zábavy. U žádného seriálu jsem se tolik nenasmál.
Superžralok (2011)
Tak dobře jsem se dlouho nepobavil. Viděno pod vlivem a s několika kamarády.
2001: Vesmírná prda (2000)
Nikdy jsem nebyl fanoušek záchodovýho humoru a tenhle film je toho příkladem, trapné, nechutné a tak neuvěřitelně stupidní, že víc než odpad prostě dát nejde.