Recenze (1 031)
Kolo zázraků (2017)
Smutný příběh...
55 schodů (2017)
Krásné zakončení Febiofestu. Režisérovi Pellého Dobyvatele se tento snímek velmi povedl. Herecké výkony Carter a Swank byly koncertem. Měl jsem před filmem trochu obavy z těžkého tématu, které hned od počátku rozptýlil jemný dějový a konverzační humor. Za mně 4,5 hvězdy. Přežil jsem i prostory multikina :o))
Medvěd Brigsby (2017)
Veskrze pozitivní snímek o "mimoňovi" uneseném v dětství. O tom, jak se dají překonat handicapy způsobené odloučením od normálního světa, o nezdolnosti, o přeměně pokračováním vnuceného příběhu. Poměrně nesnadné téma uchopené s lehkostí a hravě. Tleskám.
O těle a duši (2017)
Maďaři výborně! Krásně rozehraný vztahový příběh mezi veterinářkou s aspergrem a chromým ekonomickým ředitelem na pozadí naturalistického prostředí jatek prostříhaný snovými záběry jelena a laně, jejich alterega. Když už se zdá, že vyprávění skončí tragicky, jejich těla i duše se setkají. Za mě 4,5 hvězdy. Art.
Tvář vody (2017)
Něco mezi třemi a čtyřmi hvězdami.... od oskarového snímku jsem čekal více...
S láskou Vincent (2017)
Film malovaný rukou van Goghovou, ručně stem umělců, je trochu i detektivkou mapující jeho smrt, jeho duši, jeho srdce. Pro mě i vzpomínka na Museum d´Orsei, a na jeho předchůdce, mé milované impresionisty.... Krásná artovka!
Nit z přízraků (2017)
Příběh slavného krejčíka a jeho "otravné" modelky, partnerky - obrazy - hudba - dialogy - snoubené, sroubené v jeden celek. Netráví nás ženy svou láskou, tak trochu, vždy?
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Krásný Allenovský vztahový propletenec ve vášnivém španělském stylu bez romantického vyústění.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Moderně pojatá legenda, čekal jsem víc.
Půlnoc v Paříži (2011)
Ponořit se v čase s "vyobcovaným" režisérem, mě tak příjemným, a procestovat s ním mě známá místa v Paříži a setkání s umělci 20.let a zlaté epochy. Milé pohlazení.