Recenze (55)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Dobré hlášky (žádná novinka, dyť podobné aj lepší jsou i v předchozích dílech)... No nepochopím, když po originální a fakt výborné Době ledové (1) musejí tvůrci "vymyslet" další díl a další (...), až tu přes Oblevu a ne moc promyšlený Úsvit dinosaurů (retardace...) najednou nějaká Země v pohybu.... (?) z toho jsem fakt v "pohybu" :D
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Trochu víc drsná ani ne tak klasická UFOlogická komedie, jako spíše komedie netradičně parodující UFOlogii s nádechem Akt X a dalších spekulativních konspirací. Paul je velký nadprůměr v tomto žánru.
Univerzita pro příšerky (2013)
Slabej odvar původních s.r.o. Je to o něčem, co už stejně v s.r.o. neni to nejlepší, kde smích nahradil jekot a to, že na univerzitě se učí vobludy strašit neni aktuální. Možná kdyby nejdřív byla univerzita a pak s.r.o., v tom případě by došlo k rozvinutí děje k něčemu výkonějšímu, než jen se vracet zpět, ikdyž divák ví, že je to slabé... Malým capartům to nedochází, ale jelikož se s.r.o. jevilo jako dobrá podívaná i pro dospělé, univerzita jednoduše zklamala na všech frontách...
Kocour v botách (2011)
Taková klasická rychlokvaška mezi Béčkovými animáky, která dokáže dobře pobavit. Animace postrádající originalitu a nespočet okoukánejch hlášek, kterým se dá zasmát jenom jak jsou trapný.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Úchylnější už tenhle film být nemohl... Rádoby vtipné hlášky a tak všechno. Jediné plus je asi to, že se dá na to koukat nezpočetněkrát, ikdyž tam hraje nesnesitelná Anna Faris
Co ty jsi za číslo? (2011)
Tuctová romanťárna, u které se dá i slušně pobavit. I když by byla lepší černovlasá "stíhačka" bejvalejch než blondýna... To už je moc okoukaný...
Záměna (2010)
Dobré na dny, kdy se chce člověk v poklidu duše zasmát aniž by musel nějak moc přemýšlet nad logikou tam toho a onoho :) Toť průměr, na který se dá koukat pořád
Thor: Temný svět (2013)
Moc přepatlané efekty, děj tím hodně trpí a ztrácí se ve škále 3D spomalovaček, které diváka dokážou akorát unudit k smrti.
Kurýr (2002)
Asi tak po půl hodině moje zadnice opakovaně neví jaká poloha sedu by byla nejpohodlnější a maximálně na následujících 5 minut nalézá trošku pohodlí dalšího načechrání onoho podsedáku a s pracného vyrovnání povrchu křesla, vyhlazení a vypucování drobků už z dvou balíčků čipsů a třech víček od kofoly. Jen co si opět hodím nohy na opěrku, pracně začnu hledat nějaký časoměřič, v tomto případě mobil, abych se podívala a jak asi tak dlouho bude konec. V horečném prošátrávání plně obsazeného křesla mojí zadnicí a nohama hozenýma přes opěr shledávám jak se další čipsy vysejpaj z misky a zapadají do křesla. Toto se opakovalo nezpočetněkrát.... Takhle to dopadá, když člověka unudí zdlouhavostí film... nakonec jsem "nečekaně" usnula nudou... to neni akčňák, ale pohádka na velmi nepohodlné spaní... :-D
Světová invaze (2011)
Tohle je věc, na kterou rychle zapomenu, ale budu vědět, že jsem jí viděla a už nikdy více nebudu chtít okusit.