Recenze (224)
Agora (2009)
Po dlouhé době historický film, který mě fakt bavil.
All I Need (2016)
Úplná katastrofa filmového světa....
Andílek na nervy (2015)
Na to že to je česká rodinná komedie, tak se jim to celkem povedlo. Ale bylo tak hodně věcí co tam chybělo aby to dalo na vyšší pozici hodnocení.
Ani ve snu! (2016)
Katastrofa film nuda nezaživny jasny odpad
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Dostala jsem od toho co jsem očekávala, nezklamalo! Děsivá hudba mi naháněla strach. Skvěle propracované a jsem ráda že už konečně vím co a jak. Skvěla práce a velká pochvala.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Super pořad který mě dokáže v některých dilech pobavit.
Armageddon (1998)
Nevím co dodat k tomuhle filmu, protože mě dostal do kolen. Neuvěřitelně reálné efekty, krásná hudba zapadající do scén a příběhu. V momentech jsem měla slzy v očích, což jsem nečekala. S Hereckým výkonem jsem nadmíru spokojená.
Asterix a Obelix (1999)
Průměrná zábavná podívaná, kterou si pustim raz za čas.
Bajkeři (2017)
Krásná příroda a okolí, super komedie která mě nenudila, jen mi tam chyběla kapka, která by dosáhla většího hodnocení. Hudba super moc se mi líbila.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Pokračování Supermana bylo naprosto dokonalé. Skvěle navazující příběh,kdy Lex Luthor se snažil proti sobě poštvat dva rivaly se nepovedlo i když boj byl skvělý spravedlnost byla na správném místě. Musím uznat, že co se týče efektů a monstra jsem byla spokojená. Hudba která byla vybraná přesně do scén a do děje. Ráda jsem za Wonder Woman, která byla vynikající. I když byl konec hrozně smutný celkově s příběhem jsem naprosto spokojená.