Recenze (441)
Co ste hasiči - Dokaž, že jsi chlap, Báro! (2023) (epizoda)
Po pro mne překvapivě zábavné 1. sérii nyní tvrdě Kameňákem do hlavy a to bolí.... Škoda.
Méďa 2 (2015)
Ono je to za tak max. za tři, ale hvězda navíc za hlášky typu "ty si šukáš Gluma..." či Nekoko TiBongo. Navíc setkání Gluma s modelkou.. Celkově dost zábavné :-D
Co ste hasiči (2021) (seriál)
Tosim to napsal za mně, výstižně a dost přesně. Dík.
Atlas ptáků (2021)
Taková nechtěná legrace...
Krev a zlato (2023)
Milé až zábavné. Po dlouhé době jsem se na Netflixu pobavil beze strachu, že na mně za každým rohem vyskočí nějaký genderový či inkluzivní problém. Tady jenom lítaly pěkně ostré kulky. Myslím ty z pušek a sapíků. Děkuji.
AKA (2023)
Jedna hvězda za bývalou United hvězdu č.7, jinak si z toho filmu nepamatuji nic, raději...
Stillwater (2021)
Po shlédnutí této slátaniny mne napadají max. dvě relevantní otázky: Kdo? A proč? Nabízí se jediná odpověď. Buď jsou ti čtyři (?!?) scénáristé úplní pitomci a nebo je to pouze krycí jméno pro výpotek AI. V tom případě by mne zajímalo, kdo a jak plodil pro ni zadání... Mmj. tohle si ani M., MM., MMMattt Dammon nezasloužil....
Stínohra (2022)
Zajímavé, většina hodnotí kladně a s respektem, přesto dává max. 3*... Ono to bylo vlastně ve všem dobré, ale nic víc. Jen v jednom to bylo nejlepší. V temnotě, prostě Česko jako "ráj" na zemi. Po setmění už nejdu ani s košem...
Poslední výstřel (2021)
Úplně, ale úúúplně zbytečný film aneb i Liam už potřebuje na složenky. Spoiler: Že ti zastřelili mámu? MNĚ zastřelili psa! To má být jako spravedlnost, co? Tak dobře, já tě tam dovedu, stejně už tady na tom světě nemám co na práci a vlastně už mne to nebaví...
Ve při (2023) (seriál)
4*,3*,2*... a naštěstí přišel konec.