Recenze (441)
Utajený pasažér (2021)
Nuda s posláním...
Mariňák 2: Bitevní pole (2014)
Střílecí americká šablona o vlastenectví a hlubokých očích topičových. Víceméně ztráta času...
Spása (2014)
Co jsem chtěl, to jsem dostal. Stačí.
Jako v bavlnce (2020)
Absolutně tupý scénář, který se svou existenci snaží obhájit dvěma lesbami a trpajzlíkem. Nebýt happyendu, dal bych odpad.
Geronimo (1962)
Celý film jsem nepochopil, proč indiána hrál Fantomas.
Nejvyšší pocta (2019)
Předvídatelné, ukecané, ale dá se to, i slza ukápla. A ten tolik zmiňovaný patriotismus bych těm amíkům zrovna nevyčítal. Alespoň ne z pozice národa, který naposledy bojoval za husitů a nadělal při tom bordel v celé Evropě...
Štvanec (2003)
Dal bych možná i tři, ale klepání pazourku a kování mačety uprostřed lítého boje rozhodlo....
Červená tečka (2021)
No dóóóbře, tak jenom za tři. Ale byla to docela zábavná sranda okořeněná patřičnou špetkou severské drsnosti :-D
Komplic (2021)
Jako zapálený cyklista nemohu jinak než za pět. Nehodnotím film, ale emoce s ním spojené a zároveň smekám před těmi magory a magorkami a žasnu nad tou krásou kolem s kolem.
Pod bodem mrazu (2021)
Normálně to bylo dobré, už i ti Španělé ty thrillery umí, jen my pořád nic, chjo.