Recenze (99)
Řetěz (1981)
Celkem povedená kriminálka...(60%), takže 3 hvězdy.
Krvavé léto v New Yorku (1999)
Perfektní film ! (85%). To je na 4 hvězdy.
Svatba na bitevním poli (2008)
Spousta známých českých herců, kteří zde spíš nehrají, než hrají...nevím, nějak mi tento film nesedl. Mám rád české filmy, jak starší tak novou tvorbu, ale tohle mě neoslovilo prostě. Hodně slabý...(30%), takže to vychází na 2 hvězdy.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Taková blbost na odreagování...spousta hloupých scén. Spíš podprůměrná věc. Dávám (40%), takže to jsou 2 hvězdy.
Dr. Dolittle 3 (2006)
Taková oddychovka na odreagování...Dá se na to koukat, ale už to není jako první dva díly. Dávám (60%), takže to vyjde na 3 hvězdy.
Dr. Dolittle 2 (2001)
Celkem fajn pokračování. Opět jsem se bavil. Oddychová komedie. (70%) Vychází to opět na 3 hvězdy.
Dr. Dolittle (1998)
Povedená komedie, která mě baví. E.Murphy hraje výborně. Prostě povedená podívaná, která pobaví...Dávám (70%), takže to jsou 3 hvězdy.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Můj asi nejoblíbenější film se Zorrem. Krásná Catherine Zeta-Jones. Dávám (80%), takže to jsou 4 hvězdy.
Porkyho odveta (1985)
Celkem povedené třetí pokračování. Dávám (60%), takže to stejně jako u druhého pokračování vyjde na ty 3 hvězdy.
Pekelná manželka (1989)
Celkem slušná zábava. Taková oddychová záležitost, ale nijak výjimečná. Průměrný film na který se dá podívat, ale to je tak vše. Dávám (50%), takže to je na 3 hvězdy.