Oblíbené filmy (10)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Sinister (2012)
Tak tento kousek je bezesporu jeden z nejlepších hororů, které jsem kdy viděl...nejsou tu litry krve a tak (teda až na závěrečnou scénu). Ovšem tenhle film to rozhodně nepotřebuje...je zde tak hustá atmosféra, že by se dala krájet....úžasně zpracované a zrežírované...několikrát mi naskočila husí kůže...i po několikátém shlédnutí. Taky nesmím opomenout skvělé hudební podbarvení filmu. (95%)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Naprostá paráda !!! Nejde jinak, než plný počet ! (100%)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Statečné srdce (1995)
Skvělé historické drama...i přes některé historické nepřesnosti je tento film vynikající ! Skvělý Mel Gibson, který to nejen skvěle režíroval, ale i zahrál...Já tento film řadím velice vysoko...je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Jasná volba 5 hvězd ! (100%)
Titanic (1997)
Bez debaty legendární veledílo! K tomu skvělá hudba ! To je prostě fakt. Nic víc není potřeba dodávat. (100%) Jasně za plný počet hvězd.
Prokletý ostrov (2010)
Prostě dokonalé dílo !!! K tomu není co moc říct, to se musí vidět ! Prokletý ostrov nabízí skvělý požitek. (100%) Jasných 5 hvězd, bez debaty !
Osudový dotek (2004)
V zajetí démonů (2013)
Naprostá paráda !!! Odcházel jsem naprosto spokojenej ze sálu...Nemůžu jinak než (90%), to je jasných 5 hvězd !!!