Recenze (433)
Poslední zůstává (1996)
Jo, remake, no a co... Musel jsem si to pustit ještě jednou:-)
V žáru noci (1967)
Tak tady jsem se našel. Skvělý duel Poitiera a Steigera v krimi, kde vedle samotného případu běží ještě o jednu, o dost výraznější věc...
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
Z knížky mi dodnes zůstaly v hlavě celé úryvky. Četl jsem ji mnohokrát. A Jozef Kroner bude pro mě vždy stařeček Pagáč.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Překrásná Audrey. Pro mě její nejlepší film.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Spousta silných lidských momentů na pozadí nenásilného fantasy příběhu. Dojemné, občas malinko kýčovité, jen tolik, aby mi to nevadilo. Vizuálně krásné scény.
Tajemný střelec (1995)
Je jenom dobře, že tento western "milovníci žánru" jaksi nedocenili. Zůstane neznámou a unikátní podívanou...
Panu učiteli s láskou (1967)
Moc pěkný film.
Velká přestřelka (1967)
Výborný film. Mnohem méně známý, než "dolarová trilogie", se kterou má Lee Van Cleef také hodně společného. Sollima natočil "špageťák" se skvělým nadhledem, vše mimo tradiční westernová klišé. A přitom to je stále western se vším, co by takový film měl mít.
Jaguár (1996)
Tak se zdá, že jsem se vzhledem k ostatním hodnocení trochu "netrefil":-) Ale já mám tento milý film rád.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead. Skvělé hlášky, soundtrack, prostě paráda.